Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o. – i Wisła Kraków – piłkarski Mistrz Polski, przedłużyły kontrakt o kolejny rok.
Logo sieci Era – sponsora strategicznego klubu – widnieje na koszulkach piłkarzy Wisły Kraków od roku. Zapisy umów przewidywały przedłużenie współpracy na kolejne sezony, ale jednocześnie uzależniały je od wyników sportowych drużyny „Białej Gwiazdy”.
Miniony rok, to dla piłkarzy Wisły Kraków 9 tytuł Mistrza Polski, a także ogromny wzrost popularności i prestiżu klubu oraz ludzi z nim związanych. W ciągu minionego sezonu Wisła Kraków awansowała też o ponad 20 miejsc w rankingu klubów, tworzonym przez Międzynarodową Federację Historyków i Statystyków Piłkarskich (IFFHS). Klub sportowy, drużyna piłkarska Wisły Kraków, trener Henryk Kasperczak wraz z całym sztabem szkoleniowym stanowią przykład profesjonalizmu, talentu i konsekwentnie realizowanego planu.
W ramach kolejnej umowy piłkarze klubu występować będą w specjalnie zaprojektowanych strojach. Ponadto Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o. o. ma prawo do wykorzystywania wizerunków wszystkich piłkarzy w planowanych działaniach
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
- Sunseeker Robotics ogłasza europejski debiut, wzmacniając globalną obecnośćFirma Sunseeker Robotics zorganizowała w Hamburgu (Niemcy) przełomowe wydarzenie pod hasłem „Enjoy Boundless Possibilities”, oficjalnie ogłaszając ekspansję na rynek europejski. ...
Wydarzenia
20.03.2025
IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- BIODERMA wybiera Salestube do obsługi digital media dla czterech linii produktówNależąca do firmy NAOS marka BIODERMA wybrała należącą do Group One spółkę MarTech i e-commerce connected Salestube do obsługi w ...
- Tylko 25% lokalnych firm ma stronę internetową, a 68% Polaków szuka opiniiTylko 25% firm działających lokalnie posiada stronę internetową, podczas gdy ponad 68% Polaków szuka w sieci opinii o tych przedsiębiorstwach ...
- 45% Polaków wybiera zakupy stacjonarne z obawy o swoje daneKwestie związane z ochroną prywatności mają istotny wpływ na decyzje zakupowe Polaków. Jak wynika z raportu Santander Consumer Banku „Między ...
- Tpay: 84% Polaków kupuje online raz w miesiącu lub częściejPolacy coraz chętniej sięgają po wirtualne koszyki. Jak wynika z danych Tpay, zawartych w trzeciej części raportu „Jak Polacy kupują ...