Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o. – i Wisła Kraków – piłkarski Mistrz Polski, przedłużyły kontrakt o kolejny rok.
Logo sieci Era – sponsora strategicznego klubu – widnieje na koszulkach piłkarzy Wisły Kraków od roku. Zapisy umów przewidywały przedłużenie współpracy na kolejne sezony, ale jednocześnie uzależniały je od wyników sportowych drużyny „Białej Gwiazdy”.
Miniony rok, to dla piłkarzy Wisły Kraków 9 tytuł Mistrza Polski, a także ogromny wzrost popularności i prestiżu klubu oraz ludzi z nim związanych. W ciągu minionego sezonu Wisła Kraków awansowała też o ponad 20 miejsc w rankingu klubów, tworzonym przez Międzynarodową Federację Historyków i Statystyków Piłkarskich (IFFHS). Klub sportowy, drużyna piłkarska Wisły Kraków, trener Henryk Kasperczak wraz z całym sztabem szkoleniowym stanowią przykład profesjonalizmu, talentu i konsekwentnie realizowanego planu.
W ramach kolejnej umowy piłkarze klubu występować będą w specjalnie zaprojektowanych strojach. Ponadto Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o. o. ma prawo do wykorzystywania wizerunków wszystkich piłkarzy w planowanych działaniach
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.