Ogłoszone 12 sierpnia 2004r. wyniki Polskiej Telefonii Cyfrowej Sp. z o.o. za drugi kwartał 2004r. umacniają pozycję firmy i jej oferty produktów i usług na polskim rynku telefonii komórkowej.
Ogólna liczba abonentów przekroczyła 7,5 miliona (wzrost o ponad 34% w porównaniu z drugim kwartałem 2003r.). Przychody Spółki zwiększyły się o ponad 15% – do 1,6 miliarda złotych. EBITDA wyniosła prawie 772 miliony złotych, niemal 54% więcej niż w tym samym okresie 2003r., a wskaźnik EBITDA wyniósł 47,9%. Zysk netto za II kwartał 2004r. zwiększył się do prawie 347 milionów złotych.
„Jestem dumny z wyników finansowych i pragnę jeszcze raz podkreślić, że Zarząd PTC konsekwentnie realizuje potrzebę inwestowania przez Spółkę wszystkich posiadanych środków w rozwój infrastruktury i usług.” – powiedział Bogusław Kułakowski, Prezes Polskiej Telefonii Cyfrowej Sp. z o.o.
„Dzięki naszej strategii, telefonia komórkowa w Polsce jest dostępna praktycznie dla każdego. Oferuje coraz tańsze i korzystniejsze rozwiązania, pomaga tworzyć „społeczeństwo mobilne”. Niższe ceny rozmów i usług są możliwe dzięki odchodzeniu od subsydiowania telefonów. Pierwsi zaproponowaliśmy ofertę telefonu komórkowego zamiast telefonu stacjonarnego, pozwalającą na swobodę rozmawiania i spore oszczędności w domowym budżecie. Najwyższa jakość usług
w każdej niszy rynkowej – od prostych, głosowych, po wdrażanie najnowszych technologii – to nasz cel. Ogłoszone dziś testowe rozpoczęcie udostępniania klientom korporacyjnym usług telefonii UMTS, które jako pierwsi pokazaliśmy już trzy lata temu, to kolejny przykład realizacji obowiązków lidera rynku.” – dodał Bogusław Kułakowski.
Obecnie polski rynek telefonów na kartę jest prawdopodobnie najatrakcyjniejszą propozycją dla klientów w Europie. Rynek abonamentowy także rozpoczyna proces zmian, których celem jest rozwój oferty odpowiadającej zmieniającym się szybko potrzebom klientów.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.