W ramach wzbogacenia contentu PTK Centertel rozwija swoje serwisy lokalizacyjne „Co , Gdzie, Którędy” poszerzając je o bazę firm i instytucji Polskich Książek Telefonicznych. W czerwcu obie firmy podpisały umowę o współpracy na mocy której już w tym samym miesiącu użytkownicy sieci Idea będą mogli korzystać z wzbogaconych o bazę PKT serwisów SMS i MMS.
PKT zaoferował nam kompletną i aktualną bazę teleadresową wzbogaconą o istotne z punktu widzenia użytkownika naszych serwisów informacje o godzinach otwarcia , akceptacji kart kredytowych. Jesteśmy przekonani , że jakość danych, które oferuje PKT w znaczącym stopniu podniesie wartość naszych serwisów mówi Marek Toczyski – Product Manager w firmie PTK Centertel Sp. zo.o. Teraz użytkownik wysyłając zapytanie pod numer 444 z pewnością będzie mógł liczyć na większy zakres informacji dostępnych w serwisach.
Polska Telefonia Komórkowa Centertel Sp. z o.o. jest operatorem dwóch sieci telefonii komórkowej: cyfrowej Idei z ponad 6 mln użytkowników (31.03.2004 r.) i analogowej NMT450i (Centertel), z której korzysta kilka tysięcy abonentów.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.