Agencja Estimage Public Relations pozyskała nowego klienta. Od połowy sierpnia zajmuje się obsługą firmy Center Corporation.
Działania Estimage PR koncentrują się głównie wokół PR wewnętrznego. Planowane jest przeprowadzenie działań integracyjnych wśród pracowników Center Corporation.
Agencja opracowała także program, który ma usprawnić komunikację wewnętrzną i poprawić przepływ informacji pomiędzy pracownikami. Planowane jest również przeprowadzenie szkoleń oraz ujednolicenie wszelkich zewnętrznych i wewnętrznych dokumentów firmy. Oprócz PR wewnętrznego agencja jest także odpowiedzialna za relacje z mediami dla Center Corporation.
Center Corporation jest firmą prowadzącą działalność outsourcingową w zakresie administracji kadrowo-płacowej oraz zarządzania zasobami ludzkimi. W skład Center Corporation wchodzą działy: JobCenter i PayrollCenter. JobCenter świadczy usługi polegające na rekrutacji personelu i leasingu pracowników natomiast PayrollCenter zajmuje się zewnętrzną obsługą administracji wynagrodzeń i kadr.
Estimage Public Relations powstała w grudniu 2000 r. Opracowuje i realizuje kompleksowe kampanie PR. Do dotychczasowych klientów agencji należą m.in.: Takt, K2 Internet, Lakron Polska, Honda Poland, Bosch – Junkers. Agencja współpracuje także z Wydziałem Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW i Fundacją dr. Clown.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.