Niedawno pisaliśmy o dołączeniu sieci Tesco do Kwit.pl – porównywarki codziennych zakupów, teraz twórcy kwit.pl prezentują kolejną nowość – publiczne koszyki i przycisk „Kup w Kwit.pl”.
Nowe usługi tworzone są we współpracy ze stronami kulinarnymi i blogerami. Dzięki publicznym koszykom będzie można łatwo zamówić wszystkie składniki niezbędne np. do wykonania konkretnej potrawy, której przepis znajduje się na stronie. Najbardziej popularne koszyki będą dodatkowo promowane na stronie głównej Kwit.pl
Kolejnym ułatwieniem jest przycisk „Kup w Kwit.pl” umożliwiający dodanie do koszyka wskazanych produktów. Do stworzenia takiego przycisku wystarczy podać słowa kluczowe lub kod kreskowy produktu. W tym modelu właściciel strony internetowej, na której jest przycisk, otrzymuje prowizję za sprzedaż.
Kwit.pl aktualnie współpracuje z czołowymi sklepami takimi jak Tesco, DoDomku.pl, BDSklep.pl, MarketBio.pl czy Tadex24.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.