„31.05 godz. 20:18 Drużyna właśnie dotarła do hotelu i przygotowuje się do odprawy podczas której trener omówi założenia taktyczne na jutrzejszy Wielki Finał”.
SMSy o takiej przykładowej treści otrzymają kibice, którzy skorzystają z nowego serwisu informacyjnego, uruchomionego przez One-2-One przy współpracy LECHA Poznań i LEGII Warszawa, specjalnie z okazji drugiego meczu finału Pucharu Polski.
Ta wyjątkowa usługa polegać będzie na dostarczaniu bieżących wiadomości o tym, jak przebiegają bezpośrednie przygotowania do meczu finałowego w obozach LEGII i LECHA. Akcja pod nazwą „SMSy przed bitwą” potrwa kilkanaście godzin. Rozpocznie się na dzień przed finałem i zakończy w momencie, gdy piłkarze wybiegną na murawę boiska przy ul. Łazienkowskiej. SMSowy serwis informacyjny, przygotowany przez integratora usług mobilnych firmę One-2-One, związany jest z drugim meczem finału Pucharu Polski.
Akcja wspierana będzie reklamą w prasie codziennej, mailingiem SMS oraz informacjami na klubowych witrynach internetowych. Koncepcję, realizację oraz projekt platformy mobilnej przygotowała firma One-2-One.
http://www.lech.poznan.pl
http://www.legia.pl
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.