Puls Biznesu lepiej się sprzedaje

Wyniki sprzedaży „Pulsu Biznesu” nie poddają się trendom rynkowym. Według danych Związku Kontroli Dystrybucji Pracy „Puls Biznesu” jako jedyny dziennik ogólnopolski zanotował średni wzrost sprzedaży w 2002r. w stosunku do 2001r. Średnia sprzedaż „Pulsu Biznesu” była w 2002r. o 4,7% wyższa niż w 2001r. Na tak dobry wynik wpływ miał przede wszystkim średni wzrost prenumeraty dziennika o 6,3%.

Rok 2002 dziennik może również zaliczyć do bardzo udanych biorąc pod uwagę wpływy reklamowe. Z danych Agory Monitoring wynika, że wzrosły one o prawie 40%.

– Było to możliwe między innymi dzięki poszerzeniu portfolio reklamodawców o firmy oferujące produkty klientom indywidualnym. W końcu czytelnicy „Pulsu Biznesu” to również zamożni konsumenci. Szacujemy, że wpływy z reklam w styczniu br. wzrosły o 30% w stosunku do stycznia 2002 r. To dobrze prognozuje na cały rok – mówi Andrzej Stepanów, dyrektor marketingu Bonnier Business Polska.

W jednym z ostatnich wywiadów Waldemar Tevnell prezes Bonnier Business Polska zapowiedział, że w związku dobrymi wynikami „Puls Biznesu” wydawnictwo rozważa inwestycje w 2-3 nowe projekty. Będzie to prasa fachowa, prawdopodobnie tygodniki.

http://www.pb.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top