Wyniki sprzedaży „Pulsu Biznesu” nie poddają się trendom rynkowym. Według danych Związku Kontroli Dystrybucji Pracy „Puls Biznesu” jako jedyny dziennik ogólnopolski zanotował średni wzrost sprzedaży w 2002r. w stosunku do 2001r. Średnia sprzedaż „Pulsu Biznesu” była w 2002r. o 4,7% wyższa niż w 2001r. Na tak dobry wynik wpływ miał przede wszystkim średni wzrost prenumeraty dziennika o 6,3%.
Rok 2002 dziennik może również zaliczyć do bardzo udanych biorąc pod uwagę wpływy reklamowe. Z danych Agory Monitoring wynika, że wzrosły one o prawie 40%.
– Było to możliwe między innymi dzięki poszerzeniu portfolio reklamodawców o firmy oferujące produkty klientom indywidualnym. W końcu czytelnicy „Pulsu Biznesu” to również zamożni konsumenci. Szacujemy, że wpływy z reklam w styczniu br. wzrosły o 30% w stosunku do stycznia 2002 r. To dobrze prognozuje na cały rok – mówi Andrzej Stepanów, dyrektor marketingu Bonnier Business Polska.
W jednym z ostatnich wywiadów Waldemar Tevnell prezes Bonnier Business Polska zapowiedział, że w związku dobrymi wynikami „Puls Biznesu” wydawnictwo rozważa inwestycje w 2-3 nowe projekty. Będzie to prasa fachowa, prawdopodobnie tygodniki.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.