’Puls Biznesu’ zmienił zawartość. Zmodyfikowane zostały strony sekcji: newsowej oraz Inwestor.
Część newsową dziennika będzie odtąd zawsze zamykał obszerny tekst. Jak mówi Jacek Ziarno, redaktor naczelny 'PB’, to będą reportaże, wywiady, raporty, sylwetki menedżerów czy też rankingi. W tytule wprowadzono także sekcję poświęconą informacjom z zagranicy, ze szczególnym uwzględnieniem wiadomości z Unii Europejskiej. Codziennie zamieszczany będzie również ekskluzywny Temat dnia, czyli obszerne rozwinięcie tekstu z pierwszej strony. Przybędzie również komentarzy i opinii znanych osób.
Od poniedziałku 20 marca br. dział Inwestor liczy co najmniej siedem stron. Niektóre tabele zostały przeniesione do serwisu internetowego www.pulsbiznesu.pl. Wprowadzono również dodatkowe udogodnienie w postaci swobodniejszego projektowania giełdowych stron. W miejsce tabel pojawiło się więcej tekstów prezentujących interpretacje i prognozy związane z różnymi rynkami. Zmieniono sposób prezentacji analiz fundamentalnych spółek, wprowadzono nowe zestawienia i rankingi. Firmy oczekujące na giełdowy debiut będą przybliżane inwestorom nie tylko przez same wyniki ekonomiczne, ale także w reportażach.
Chcemy, by bardziej niż kiedykolwiek wcześniej 'Puls Biznesu’ stał się źródłem właściwych decyzji. Zmiany mają zdecydowanie charakter ewolucyjny i są oparte na wnikliwym wsłuchiwaniu się w oczekiwania naszych czytelników – mówi Jacek Ziarno, redaktor naczelny dziennika. Zostały poprzedzone dwoma turami badań przeprowadzonych dla 'Pulsu Biznesu’ jesienią 2005 przez Target Group – dodaje.
Zmiany w dzienniku wprowadzane są równolegle do prowadzonej w mediach kampanii wizerunkowej pod hasłem ’Puls Biznesu – źródłem właściwych decyzji’. Swym zasięgiem obejmuje ona całą Polskę ze szczególnym uwzględnieniem dużych miast. Wykorzystano w niej nośniki telewizyjne, radiowe, prasowe, internetowe oraz outdorowe.
Od 27 marca dwukrotnie podwyższono nadziały kioskowe dziennika. Średni nakład 'PB’ wynosić będzie teraz 50 tysięcy egzemplarzy.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.