’Puls Biznesu’ zmienił zawartość. Zmodyfikowane zostały strony sekcji: newsowej oraz Inwestor.
Część newsową dziennika będzie odtąd zawsze zamykał obszerny tekst. Jak mówi Jacek Ziarno, redaktor naczelny 'PB’, to będą reportaże, wywiady, raporty, sylwetki menedżerów czy też rankingi. W tytule wprowadzono także sekcję poświęconą informacjom z zagranicy, ze szczególnym uwzględnieniem wiadomości z Unii Europejskiej. Codziennie zamieszczany będzie również ekskluzywny Temat dnia, czyli obszerne rozwinięcie tekstu z pierwszej strony. Przybędzie również komentarzy i opinii znanych osób.
Od poniedziałku 20 marca br. dział Inwestor liczy co najmniej siedem stron. Niektóre tabele zostały przeniesione do serwisu internetowego www.pulsbiznesu.pl. Wprowadzono również dodatkowe udogodnienie w postaci swobodniejszego projektowania giełdowych stron. W miejsce tabel pojawiło się więcej tekstów prezentujących interpretacje i prognozy związane z różnymi rynkami. Zmieniono sposób prezentacji analiz fundamentalnych spółek, wprowadzono nowe zestawienia i rankingi. Firmy oczekujące na giełdowy debiut będą przybliżane inwestorom nie tylko przez same wyniki ekonomiczne, ale także w reportażach.
Chcemy, by bardziej niż kiedykolwiek wcześniej 'Puls Biznesu’ stał się źródłem właściwych decyzji. Zmiany mają zdecydowanie charakter ewolucyjny i są oparte na wnikliwym wsłuchiwaniu się w oczekiwania naszych czytelników – mówi Jacek Ziarno, redaktor naczelny dziennika. Zostały poprzedzone dwoma turami badań przeprowadzonych dla 'Pulsu Biznesu’ jesienią 2005 przez Target Group – dodaje.
Zmiany w dzienniku wprowadzane są równolegle do prowadzonej w mediach kampanii wizerunkowej pod hasłem ’Puls Biznesu – źródłem właściwych decyzji’. Swym zasięgiem obejmuje ona całą Polskę ze szczególnym uwzględnieniem dużych miast. Wykorzystano w niej nośniki telewizyjne, radiowe, prasowe, internetowe oraz outdorowe.
Od 27 marca dwukrotnie podwyższono nadziały kioskowe dziennika. Średni nakład 'PB’ wynosić będzie teraz 50 tysięcy egzemplarzy.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.