25% klientów internetowych biur podróży w Polsce pochodzi z Warszawy. Wykorzystuje to Travelplanet.pl, które uruchomiło właśnie swój drugi innowacyjny punkt obsługi turystów w stolicy, tym razem w prawobrzeżnej części Warszawy.
Centrum Last Minute Travelplanet.pl, które oprócz Warszawy znajdują się już także w Katowicach i Bydgoszczy nie jest tradycyjnym biurem podróży. Oprócz swojego innowacyjnego wyglądu klienci galerii handlowych mogą zarezerwować tam niemal każdą usługę turystyczną od wycieczek, przez bilety lotnicze po miejsca w hotelach i ubezpieczenia. Od teraz ułatwione życie będą mieli także mieszkańcy warszawskiej Pragi, bo kolejny punkt Travelplanet.pl powstał w Centrum Handlowym Targówek.
Jak mówi Jakub Mazur Dyrektor Marketingu Travelplanet.pl Dzięki nowoczesnym technologiom oferta dostępna w centrach Travelplanet.pl jest bardzo bogata i atrakcyjna cenowo. Noclegi w niektórych hotelach w Polsce są nawet o 55% tańsze niż przy bezpośredniej rezerwacji, a klienci planujący urlop mogą wybrać ofertę spośród 100 tys. różnych wyjazdów, oraz z ponad 1,5 mln połączeń lotniczych w tym wszystkich tanich linii. Możliwe jest to dzięki integracji w jednym miejscu usług ponad 500 linii lotniczych, 50 touroperatorów i kilkunastu sieci hotelowych.
Centrum Last Minute umożliwia klientom samodzielne zapoznanie się z ofertą oraz załatwienie wszelkich formalności przy profesjonalnej obsłudze konsultantów, a wszystko to dostępne 7 dni w tygodniu, w godzinach otwarcia każdej z galerii.
Pierwsze Centrum Last Minute Travelplanet.pl zostało otwarte w Warszawie w Centrum Handlowym 'Reduta’. Kolejne w Centrum 'Trzy Stawy’ w Katowicach i Galerii Pomorskiej w Bydgoszczy.
Travelplanet.pl zamierza uruchomić Centra Last Minute we wszystkich największych miastach w Polsce.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.