Spółka Payback oraz GTS Energis promują dostęp do Internetu poprzez program lojalnościowy.
Program lojalnościowy Playback skierowany jest do klientów indywidualnych, którzy kupując usługę MULTIMO poprzez program PayBACK otrzymują dodatkowy bonus – punkty PayBACK. Punkty można wymieniać na nagrody.
Do programu PayBACK można przystąpić w każdej chwili. Wystarczy założyć konto w serwisie www.payback.pl.
„Będąc firmą działającą w Internecie szczególnie zależy nam na jak największym rozwoju dostępu do ogólnoświatowej sieci”, – tłumaczy Przemysław Klich ze spółki Payback. „Dlatego oferta Multimo skierowana do uczestników naszego programu cieszy nas szczególnie. Atrakcyjna oferta dostępu do
Internetu staje się jeszcze bardziej korzystna dzięki możliwości pozyskania punktów w naszym programie. Nasi Użytkownicy przekonali się już jak atrakcyjne nagrody mogą uzyskać za punkty PayBACK.”
„Dobre programy lojalnościowe służą zwiększaniu sprzedaży oraz budowaniu relacji między firmą a klientem. Rozpoczynając współpracę z firmą PayBACK liczymy na umocnienie pozytywnych relacji z obecnymi klientami i pozyskanie nowych, którym możemy poprzez program lojalnościowy PayBACK zaoferować dodatkowe korzyści”, – powiedział Marcin Kotlarski, Dyrektor Działu Marketingu w firmie GTS Energis.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.