Notowana na rynku New Connect spółka EM Lab, świadcząca usługi w obszarze marketingu doświadczeń, poinformowała o otrzymaniu informacji od PZU S.A. i PZU Życie S.A. że spółka została wskazana do zawarcia umowy ramowej na organizację i obsługę wydarzeń specjalnych dla Grupy PZU.
–Jest to kolejny dowód uznania dla jakości usług realizowanych przez EM Lab. Grupa PZU to wymagający partner, który docenia przede wszystkim nowatorskie pomysły, kompetencje i nasze dotychczasowe sukcesy. Firmy ubezpieczeniowe, tak jak większość firm usługowych, coraz częściej wykorzystują marketing doświadczeń w swojej działalności – powiedział Julian Kozankiewicz, Prezes EM Lab S.A.
Grupa PZU, w skład której wchodzą Powszechny Zakład Ubezpieczeń SA, Powszechny Zakład Ubezpieczeń Na Życie SA, Powszechne Towarzystwo Emerytalne PZU SA, Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych PZU SA to kolejny, znaczący klient w gronie podmiotów obsługiwanych przez spółkę.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!