Do grona klientów agencji K2 Internet dołączyło dwóch niekwestionowanych liderów rynkowych: PZU Życie S.A. kontrolujące ponad połowę polskiego rynku ubezpieczeń na życie oraz Michelin będący światowym symbolem najwyższej jakości opon.
Współpraca z obiema firmami nawiązana została we wrześniu b.r. Obsługa PZU Życie dotyczyć będzie nowych działań marketingowo-sprzedażowych związanych z poszczególnymi produktami ubezpieczeniowymi. Ze względu na strategiczne znaczenie projektów, ich szczegóły nie mogą być obecnie ujawnione.
Pierwszym etapem we współpracy z Michelin Polska jest natomiast przygotowanie i przeprowadzenie kampanii reklamowej w internecie dla produktu Pilot Alpin marki Michelin oraz uruchomienie serwisu BezPoslizgu.pl poświęconego wyjątkowej prezentacji opon zimowych tej firmy. O marketingowym znaczeniu projektu świadczy zorganizowanie przez Michelin specjalnej konferencji prasowej z okazji uruchomienia serwisu.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.