PZU Życie uruchomiło serwis internetowy poświęcony ubezpieczeniu emerytalnemu i funduszowi inwestycyjnemu Pogodna Jesień. Docelowo strona ma pełnić funkcję sprzedażową. Nowy serwis został zaprojektowany przez Agencję HYPERmedia
Wkomponowany w estetykę strony PZU Życie serwis jest skierowany do ludzi młodych poważnie myślących o swojej przyszłości. Strona stanowi kompendium wiedzy o oferowanym przez PZU Życie produkcie ubezpieczeniowym. Layout wykonano w sposób umożliwiający dostęp do wszystkich niezbędnych informacji pomagających przy wyborze produktu m.in. symulator wzrostu wartości funduszu i informacje o warunkach przystąpienia.
Osoby zdecydowane przystąpić do funduszu mają możliwość zamówienia wniosku zgłoszeniowego on-line. Ubezpieczyciel gwarantuje dostarczenie dokumentów pocztą, na podany adres, najpóźniej w ciągu 5 dni od momentu zgłoszenia. Po otrzymaniu wniosku osoba może jeszcze raz skorzystać z zawartych w serwisie informacji pomagających prawidłowo wypełnić kwestionariusz zgłoszeniowy.
Dużym ułatwieniem dla odwiedzających jest umieszczenie na stronach serwisu encyklopedii terminów ubezpieczeń na życie. Odwiedzający mający dodatkowe pytania dotyczące funduszu, na które nie mogą znaleźć odpowiedzi na stronach serwisu, mogą skorzystać z funkcji elektronicznego doradcy. Konsultanci na bieżąco monitorujący przychodzące pytania w krótkim czasie udzielą zainteresowanym wyczerpujących informacji.
http://www.pzuzycie.pl/pogodnajesien
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.