Qumak-Sekom SA wprowadził do oferty systemy rozpoznawania mowy firmy ScanSoft Inc. Nowy produkt wzbogaci pakiet proponowanych przez Qumak-Sekom S.A. rozwiązań w zakresie Contact Center, pozwalając firmom posiadającym centra obsługi klienta na szerokie wykorzystanie głosu do komunikacji z systemem, w miejsce dotychczasowego wybierania opcji z klawiatury telefonu. Taka komunikacja jest dla klienta bardziej przyjazna i intuicyjna. Rozszerza także możliwości w zakresie automatycznej (tj. nie wymagającej udziału operatora) obsługi klienta.
ScanSoft, wiodący dostawca tego typu rozwiązań, po przejęciu oddziału firmy Royal Philips Electronics zajmującego się technologiami rozpoznawania mowy, poszerzył swoją ofertę o najnowszej generacji systemy ASR, (Automatic Speech Recognition) obsługujące ponad 40 języków (w tym także język polski) i pozwalające na przetwarzanie ponad miliona słów. Systemy te pojawią się w ofercie Qumak-Sekom już w drugim kwartale bieżącego roku.
Zintegrowane pakiety ScanSoft dla rozpoznawania mowy są wykorzystywane przez wiodących dostawców usług telekomunikacyjnych i operatorów telefonów komórkowych, znajdują także szerokie zastosowanie w dużej dystrybucji, bankowości i sektorze ubezpieczeniowym. Systemy te są coraz częściej stosowane dla potrzeb telefonicznej obsługi klientów, interaktywnych odpowiedzi głosowych czy w biurach informacji o numerach.
W zakresie Contact Center Qumak-Sekom S.A. oferuje rozwiązania Firmy Genesys Telecommunications Laboratories Inc.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.