Qumak-Sekom S.A. połączył Polskę z USA

Opublikowano: 18 kwietnia 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Qumak-Sekom S.A. na zlecenie Państwowej Agencji Inwestycji Zagranicznych zorganizował od strony technicznej połączenie wideokonferencyjne między Polską a Stanami Zjednoczonymi. Spotkanie pod hasłem „New Business in the Heart of New Europe” zorganizowane zostało przy współudziale ambasady amerykańskiej, a honorowy patronat nad tym wydarzeniem objął Premier RP Leszek Miller.

Celem konferencji było poinformowanie inwestorów amerykańskich o możliwości współpracy gospodarczej z Polską. Na pytania przedstawicieli amerykańskich firm, zgromadzonych w pięciu miastach: San Jose, Nowym Jorku, Waszyngtonie, Providence i Kansas City odpowiadali Minister Gospodarki, Pracy i Polityki Socjalnej prof. Jerzy Hausner, Minister ds. Europejskich prof. Danuta Hubner oraz Minister Nauki prof. Michał Kleiber.

W konferencji wzięli też udział przedstawiciele amerykańskich firm obecnych w Polsce, polskich firm zainteresowanych kooperacją z USA, reprezentanci organizacji biznesowych oraz przedstawiciele życia politycznego i urzędów państwowych.

Konferencja odbyła się w hotelu Radisson SAS w Warszawie i zgromadziła około 100 osób. Od strony rozwiązań wideokonferencyjnych spotkanie było obsługiwane przez Qumak-Sekom SA.. Do realizacji przekazu użyto najnowszego systemu wideokonferencyjnego Polycom – iPower 9800 oraz czterech kamer DV wraz z mikserem wizyjnym. Obraz był wyświetlany przez projektor multimedialny na dużym ekranie, a zaproszeni goście dzięki symultanicznemu tłumaczeniu odbierali właściwą wersję językową.

Patronat medialny nad konferencją objęły: Telewizja Polsat, Biznes Informacje, Newsweek Polska oraz Rzeczpospolita.

http://www.qumak.pl

Sylwester KozakQumak-Sekom S.A. połączył Polskę z USA

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.