Niecały rok po debiucie porównywarka cen Radar.pl przeszukuje oferty 1729 sklepów internetowych – więcej niż Nokaut, Skąpiec i Ceneo.
Tak szybki rozwój to efekt między innymi silnego wsparcia portalu o2.pl oraz integracji z platformą handlową otwarte24.pl. Radar.pl może też zostać pierwszą polską porównywarką, która przekroczy granicę 2000 zintegrowanych sklepów. Liczy na to Michał Brański, członek zarządu spółki o2.pl, właściciela projektu – Fakt, że nie pobieramy opłat za rejestrację i obsługę sklepu w Radarze zapewnia nam większy potencjalny zasięg niż ma konkurencja. 2000 sklepów to cel, który chcemy osiągnąć do końca roku.
Aktualne statystyki serwisu:
Liczba zintegrowanych sklepów: 1729
Liczba produktów: 1925577
Liczba przekierowań do sklepów ogółem: 1850657
Liczba ofert: 26246221
Wpisy promowane
- Zrównoważony rozwój w centrum uwagi. Efektywne utrzymanie czystości w zakładzie dzięki produktom firmy Mewa oferowanym z kompleksowym pakietem usług. Dostawca usług tekstylnych jakim jest firmaMewa zapewnia firmom zrównoważone i wydajne rozwiązania w zakresie czyszczenia przemysłowego. Zastosowanie czyściw wielokrotnego użytku ...
- Projektowanie aplikacji – z jakimi wyzwaniami spotykają się specjaliści?Wyzwaniem dla specjalistów IT jest konieczność tworzenia produktów z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii, w tym rozwiązań z zakresu machine learning i ...
Wydarzenia
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Duński sklep Coolshop wchodzi na polski rynekDuński sklep internetowy Coolshop oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce, oferując szeroki asortyment produktów. W ofercie znajduje się ponad 45 tysięcy ...
- BaseLinker Index: Wzrost kondycji polskiego e-commerce we wrześniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, która jest jednym z kluczowych systemów do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online w regionie CEE, opublikowali najnowszy ...
- Shoper wzmacnia współpracę z AlsendoShoper, znany dostawca rozwiązań e-commerce na abonament w Polsce, zacieśnia współpracę z firmą Alsendo, specjalizującą się w logistyce dla sklepów ...
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.