Wielbiciele popularnego polskiego aktora – Radka Pazury – mogą już śledzić nowinki z jego życia zawodowego w sieci. Oficjalną stronę www aktora przygotowała agencja discipl!ne Media Group.
W serwisie można znaleźć między innymi biografię, listę ról filmowych
i teatralnych oraz portfolio zdjęć, zarówno z planów filmowych, jak i z domowego archiwum.
„Celem, który sobie postawiliśmy było stworzenie serwisu nieco innego niż obecne już w sieci strony o aktorach. Chcieliśmy kolorystyką, doborem tekstów i układem graficznym oddać różne, ale spójne aspekty osobowości Radka: pewnego siebie i silnego mężczyzny, jakiego znamy z wielu filmów akcji oraz sympatycznego faceta, który korzysta z życia i podejmuje stawiane przed nim wyzwania.” – powiedziała Luiza Pawłowska, General Manager discipl!ne Media Group.
Strona powstała w oparciu o technologię Flash MX firmy Macromedia. Zamysł graficzny umożliwia rozbudowę serwisu o kolejne informacje związane z nowymi przedsięwzięciami aktora. W przyszłości pojawią się również kolejne wersje językowe: angielska i niemiecka.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.