Wielbiciele popularnego polskiego aktora – Radka Pazury – mogą już śledzić nowinki z jego życia zawodowego w sieci. Oficjalną stronę www aktora przygotowała agencja discipl!ne Media Group.
W serwisie można znaleźć między innymi biografię, listę ról filmowych
i teatralnych oraz portfolio zdjęć, zarówno z planów filmowych, jak i z domowego archiwum.
„Celem, który sobie postawiliśmy było stworzenie serwisu nieco innego niż obecne już w sieci strony o aktorach. Chcieliśmy kolorystyką, doborem tekstów i układem graficznym oddać różne, ale spójne aspekty osobowości Radka: pewnego siebie i silnego mężczyzny, jakiego znamy z wielu filmów akcji oraz sympatycznego faceta, który korzysta z życia i podejmuje stawiane przed nim wyzwania.” – powiedziała Luiza Pawłowska, General Manager discipl!ne Media Group.
Strona powstała w oparciu o technologię Flash MX firmy Macromedia. Zamysł graficzny umożliwia rozbudowę serwisu o kolejne informacje związane z nowymi przedsięwzięciami aktora. W przyszłości pojawią się również kolejne wersje językowe: angielska i niemiecka.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.