Na początku września tego roku w Warszawie ruszy nowa rozgłośnia radiowa, której program zbudowany jest w zupełnie odmienny sposób od wszystkiego, co w tej chwili można usłyszeć na stołecznych antenach.
Radio PIN 102 FM to stacja o wyrazistym wizerunku: rozgłośnia ludzi, otwartych rozgłośnia ludzi, otwartych na świat i nowe trendy. Nowoczesna, dynamiczna o jasnej konstrukcji programu. To radio dobrego smaku, zamknięte dla taniej sensacji, z oryginalną, wyróżniającą się oprawą dźwiękową.
PIN 102 FM to rozgłośnia przede wszystkim dla osób zainteresowanych gospodarką: menedżerów, właścicieli firm, pracowników działów ekonomicznych, finansowych i marketingowych, specjalistów i przedstawicieli wolnych zawodów. Radio PIN 102 FM to gospodarka i ekonomia dla profesjonalistów i amatorów
O średnim i wielkim biznesie na antenie radia mówić będą doświadczeni dziennikarze, niezależni eksperci, politycy, felietoniści.
Potencjalni słuchacze w przeważającej mierze mają wykształcenie wyższe, dobrze lub bardzo dobrze zarabiają, pozytywnie oceniają swoją obecną sytuację i nadchodzącą przyszłość. W znacznie większym zakresie niż cała populacja warszawska korzystają z Internetu, czytają więcej książek, częściej odwiedzają kina i restauracje. Dużo czasu poświęcają na lekturę prasy.
Gospodarka bez tajemnic
Najważniejszym elementem programu rozgłośni ma się stać informacja ekonomiczna. Bieżące wiadomości, a także audycje komentujące wydarzenia gospodarcze przygotują i poprowadzą doświadczeni dziennikarze, specjalizujący się w dziedzinie ekonomii, (pracujący wcześniej między innymi w piśmie Prawo i Gospodarka, portalu Expander.pl). Antena rozgłośni będzie jednak otwarta dla dziennikarzy spoza redakcji oraz dla znanych ekspertów i felietonistów.
O gospodarce mówimy w sposób zrozumiały, czasem na luzie, ale bez nonszalancji, jeżeli serio – to bez schematów – mówi dyrektor programowy Radia PIN 102 FM, Emil Marat.
Najświeższe doniesienia z dziedziny ekonomii przekazywane będą w specjalnych serwisach, nadawanych każdego dnia co pół godziny. Informacyjne pasmo poranne będzie poświęcone podsumowaniu poprzedniego dnia, ale również zapowiedziom związanym z dniem rozpoczynającym się. Znajdą się w nim także przeglądy prasy polskiej i zagranicznej, klasyczny wywiad z gościem i sztandarowy cykl felietonów, pisanych przez bardzo znanych autorów. Przez kogo” „To nasza niespodzianka dla słuchaczy. Karty odkryjemy we wrześniu, warto czekać” – mówi Marat. Gospodarzem „Poranka na 102” w Radiu PIN102FM będzie znany z anteny TOK FM, Jacek Sobala.
Bieżące informacje, a także komentarze specjalistów dotyczące sytuacji na warszawskiej giełdzie, podawane będą w magazynie giełdowym, którego kolejne wydania towarzyszyć będą najważniejszym wydarzeniom na parkiecie.
Słuchacze Radia PIN to także ludzie o nietypowych pasjach. Specjalnie dla nich na antenie Radia pojawi się audycja o tym, jak niekonwencjonalnie spędzić wakacje, weekend lub po prostu czas wolny od pracy. W magazynie „Out of Routine” będzie mowa o sportach ekstremalnych – wspinaczce, nurkowaniu, paralotniarstwie, jeździectwie i innych nietypowych sposobach na odreagowanie stresu. Autorzy audycji, na własnej skórze wypróbowujący ekscentrycznych metod wypoczynku, będą także prezentowali odległe, egzotyczne miejsca, niebanalne sposoby podróżowania, a także oferty biur podróży i firm, z których usług mogą skorzystać niestandardowi turyści.
Naszym zdaniem radia niszowe mają przyszłość. Tak naprawdę jesteśmy pierwsi. Nowa inicjatywa o odmiennym, rozpoznawalnym charakterze ma ogromne szanse powodzenia. Większość rozgłośni walczy o masowego słuchacza, a więc tworzy program „dla wszystkich”: trochę nijaki, przyjemny ale bez charakteru. Jedna stacja nie różni się od drugiej. Radio sformatowane tematycznie jako odmienna jakość może wzbudzić zainteresowanie bardziej wymagających. Przedstawienie słuchaczom tej interesującej oferty to dla nas niezwykle ekscytujące zadanie – twierdzi Emil Marat.
http://www.radiopin.pl (od września 2002)
Wpisy promowane
- Prowadzisz e-biznes? Sprawdź, jak wybrać odpowiedniego partnera do działań marketingowychRozwój e-biznesu w dzisiejszych czasach nieodłącznie wiąże się z przemyślaną strategią marketingową – dynamiczny wzrost konkurencji w branży internetowej powoduje, ...
- Jak farmy fotowoltaiczne mogą wspierać biznesy internetowe?Rosnące zapotrzebowanie na energię w biznesach online wymusza poszukiwanie stabilnych i ekonomicznych rozwiązań. Farmy fotowoltaiczne to sposób na obniżenie kosztów ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.