Raiffeisen Bank Polska wybrał system MailPro

Opublikowano: 26 czerwca 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Firma MailPro zajmująca się usługami e-mail marketingowymi podpisała w ostatnich dniach umowę z Raiffeisen Bank Polska S.A dotyczącą pełnej obsługi. MailPro zamierza zapewnić skuteczne wsparcie działań marketingowych, mających na celu rozwijanie długotrwałych relacji z klientami banku.

Katarzyna Czyrnek, marketing manager MailPro mówi:

Raiffeisen Bank to bardzo wymagający klient stawiający wysokie wymagania swoim partnerom biznesowym, mający duże oczekiwania co do sposobu realizacji powierzonych zadań oraz jakości obsługi klienta. Współpraca z takim klientem to dla naszej firmy nie tylko duże wyzwanie, ale także szansa na dalszy rozwój, poprzez wspólne udoskonalanie systemu i systematyczne wprowadzanie do niego nowychrozwiązań, oczekiwanych przez pracowników banku. Współpraca z takim partnerem jest więc dla naszej firmy w dłuższej perspektywie bardzo rozwojowa.

Raiffeisen Bank dołączył do grona klientów MailPro tuż po podjęciu takiej samej decyzji przez pracowników Euro Banku.

Account Manager odpowiedzialny za obsługę Raiffeisen Bank, Marzena Ablewska-Lech, powiedziała:

Grono klientów naszej firmy systematycznie rośnie, a dołączenie do nich aż dwóch klientów bankowych w tak krótkim czasie świadczy o wysokiej jakości naszych usług oraz potwierdza poziom standardów, jakie sobie wyznaczyliśmy w zakresie obsługi, solidności i bezpieczeństwa. Myślę, że nie bez znaczenia jest także fakt wysokiej elastyczności i otwartości na potrzeby klienta, która czyni z naszej oferty propozycje w pewien sposób wyjątkową.

Tomasz UchańskiRaiffeisen Bank Polska wybrał system MailPro

Podziel się!

O autorze

tomasz.uchanski