Firma MailPro zajmująca się usługami e-mail marketingowymi podpisała w ostatnich dniach umowę z Raiffeisen Bank Polska S.A dotyczącą pełnej obsługi. MailPro zamierza zapewnić skuteczne wsparcie działań marketingowych, mających na celu rozwijanie długotrwałych relacji z klientami banku.
Katarzyna Czyrnek, marketing manager MailPro mówi:
Raiffeisen Bank to bardzo wymagający klient stawiający wysokie wymagania swoim partnerom biznesowym, mający duże oczekiwania co do sposobu realizacji powierzonych zadań oraz jakości obsługi klienta. Współpraca z takim klientem to dla naszej firmy nie tylko duże wyzwanie, ale także szansa na dalszy rozwój, poprzez wspólne udoskonalanie systemu i systematyczne wprowadzanie do niego nowychrozwiązań, oczekiwanych przez pracowników banku. Współpraca z takim partnerem jest więc dla naszej firmy w dłuższej perspektywie bardzo rozwojowa.
Raiffeisen Bank dołączył do grona klientów MailPro tuż po podjęciu takiej samej decyzji przez pracowników Euro Banku.
Account Manager odpowiedzialny za obsługę Raiffeisen Bank, Marzena Ablewska-Lech, powiedziała:
Grono klientów naszej firmy systematycznie rośnie, a dołączenie do nich aż dwóch klientów bankowych w tak krótkim czasie świadczy o wysokiej jakości naszych usług oraz potwierdza poziom standardów, jakie sobie wyznaczyliśmy w zakresie obsługi, solidności i bezpieczeństwa. Myślę, że nie bez znaczenia jest także fakt wysokiej elastyczności i otwartości na potrzeby klienta, która czyni z naszej oferty propozycje w pewien sposób wyjątkową.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.