Ranking dostawców Internetu

Opublikowano: 20 lutego 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Serwis Reporter.pl uruchomił ranking dostawców usług internetowych, popularnie nazywanych providerami. Każdy Internauta może oceniać, komentować i dzielić się z innymi osobami swoimi opiniami o jakości usług świadczonych przez poszczególne firmy. W pierwszej kolejności w rankingu znaleźli się najwięksi dostawcy Internetu, w miarę upływu czasu i rosnącej ilości opinii dodawani będą kolejni, mniejsi usługodawcy.

– Większość osób podejmując jakąkolwiek decyzję pyta o zdanie swoich znajomych lub przyjaciół. To naturalny odruch, bo nikt nie lubi tracić czasu i pieniędzy kupując usługi i produkty bez wcześniejszego zapoznania się z nimi czy przetestowania ich. Ranking ma za zadanie wspomóc wybór. Nie znaczy to oczywiście, że trzeba mu bezwzględnie ufać. Ma to być tylko jeden ze sposobów na poznanie opinii innych. Ostateczna decyzja zawsze zależy od klienta i jego indywidualnych potrzeb. – mówi Dariusz Majgier, wydawca serwisu Reporter.pl.

Ranking tworzony jest na podstawie średniej ilości punktów przyznanych przez głosujących. Każdy recenzent może przyznać firmie od 0 do 10 punktów (najlepsza ocena). Recenzje nadzorowane są przez osoby z serwisu Reporter.pl, więc wszelkie próby wielokrotnego głosowania czy oszustw są eliminowane. Ma to zapobiec celowemu podbijaniu lub zaniżaniu pozycji w rankingach.

Reporter.pl uruchomił wcześniej ranking programów FTP i ranking darmowych kont e-mail, które cieszą się dużą popularnością. Darmowe konta w ciągu kilku dni ocenione zostały ponad 120 razy. Na podstawie opinii wielu innych Internautów można wyrobić sobie zdanie na temat usługi i szybciej dokonać trafnego wyboru – stąd tak duże zainteresowanie rankingami.

Sylwester KozakRanking dostawców Internetu

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.