mGenerator przedstawił raport o rynku m-Commerce w Polsce i korzyściach związanych z wykorzystaniem nowego kanału sprzedaży. Aż 73 proc. właścicieli i menedżerów sklepów internetowych uważa, że dzięki wykorzystaniu rozwiązań mobilnych można zwiększać sprzedaż.
Z danych zawartych w raporcie wynika, że już co czwarty sklep internetowy posiada wersję mobilną sklepu (lub dedykowaną aplikację). Przy czym najpopularniejsza w tej grupie jest optymalizacja sklepu do smartfonów (79 proc.), tylko 13 proc. posiada zarówno aplikację jak i mobilną stronę internetową, a 8 proc. posiada tylko aplikację mobilną.
W raporcie znajdziemy również informacje o korzyściach biznesowych płynących z wykorzystania technologii mobilnych. Autorzy wskazują, że najważniejszą z nich to zwiększenie dostępności sklepu, na które wskazuje zdecydowana większość badanych – 71 proc.
Pełną wersję raportu można pobrać ze strony mgenerator.pl
Wpisy promowane
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
- Integracje dla e-commerce – jakie przynoszą korzyści?W erze cyfrowej transformacji, e-commerce już od dłuższego czasu jest nie tylko alternatywą dla tradycyjnego handlu, ale często staje się ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Black Weekend z BLIKIEM – liczba transakcji blisko 18 mlnKolejny raz wyprzedaże związane z Black Friday i Cyber Monday przyciągnęły liczne grono klientów. Atrakcyjne ceny skłoniły ich do zakupów, ...
- IdoSell – Sklepy internetowe odnotowały nawet 50 proc. wzrosty w BlackWeekBlack Week, Black Weekend i Cyber Monday – w tym okresie w sklepach internetowych sprzedaż wzrosła nawet o 50 proc. ...
- Black Friday 2023 – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% niż w 2022!Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday ...
- DRAGO entertainment odnotowało ponad trzykrotny wzrost zysku EBITWyraźne wzrosty po pierwszych trzech kwartałach 2023 odnotowała notowana na GPW spółka DRAGO entertainment. W okresie styczeń – wrzesień wypracowano ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.