Zespół specjalistów z firmy FreshMail już po raz trzeci przeprowadził badania nad technologią CSS w aplikacjach pocztowych. Efektem badań jest obszerny raport, który pomoże koderom i osobom związanym z e-mail marketingiem uniknąć podstawowych błędów popełnianych podczas przygotowywania e-mailingów i zapobiegnie efektowi tzw. “rozsypanego szablonu”.
Rozwój technologii CSS zdecydowanie wyprzedza możliwości klientów pocztowych, zarówno tych desktopowych, jak również webowych. Jakość i możliwości interpretacji właściwości CSS różnią się w zależności od używanych narzędzi, których szeroko rozumiana kompatybilność pozostawia wiele do życzenia. Narzędzia do obsługi poczty elektronicznej, mimo że obsługują określone właściwości CSS, często interpretują je w sposób nieadekwatny do dokumentacji przygotowanej przez twórców kaskadowych arkuszy stylów.
Raport zakłada dwa główne cele. Pierwszy i najważniejszy z nich to prezentacja podstaw merytorycznych umożliwiających przygotowanie szablonu e-mailingu, którego wygląd w poszczególnych klientach pocztowych i webmailach nie będzie różny od zamierzeń jego projektantów. Kolejne zadanie to zaprezentowanie koderom oraz osobom związanym z e-marketingiem podstawowych błędów popełnianych przy przygotowywaniu projektów mailingowych.
Całość raportu (do pobrania na: http://freshmail.pl/css2011) to aż 82 strony unikalnej bazy wiedzy na temat właściwości CSS obsługiwanych przez poszczególne aplikacje pocztowe, która będzie znakomitym źródłem informacji i dobrych praktyk dla web developerów.
Podczas badań przetestowano 25 aplikacji pocztowych, z czego 11 to programy desktopowe (w raporcie uwzględniono między innymi: Apple Mail 4.5, Microsoft Office Outlook 2010 (beta), Mozilla Thunderbird 3.1, Lotus 8.5), a pozostałe to aplikacje webowe. Przy interpretacji wyników wzięto również pod uwagę wpływ 9 najpopularniejszych przeglądarek internetowych na sposób prezentacji szablonów mailingowych. W tegorocznym raporcie znalazły się ich najnowsze wersje: Google Chrome 12.0, Internet Explorer 9.0, Mozilla Firefox 5.0.1, Opera 11.50, Safari 4.0.
Specjaliści z FreshMaila przygotowali „przepis” na idealny mailing. Czyli jak przygotować kreację tak, aby nie było znaczących różnic w jej wyświetlaniu ze względu na aplikację lub przeglądarkę wykorzystywaną przez odbiorcę do sprawdzania poczty.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.