NetPress Digital, właściciel kiosku z elektroniczną prasą, www.netpress.pl, podsumowuje półtoraroczną działalność. Opublikowany został raport poświęcony zarówno dotychczasowym osiągnięciom, jak i prezentujący obecną sytuację jednego z polskich pionierów na rynku e-wydań.
Zestawienia znajdujące się w raporcie prezentują m.in. wzrost liczby wydawców współpracujących z NetPress Digital oraz oferowanych gazet i czasopism od początku funkcjonowania kiosku. Liczba polskich tytułów prasowych dostarczanych w formacie zinio właśnie przekroczyła 100 (z NetPress Digital współpracuje obecnie 37 wydawnictw). Poza tym pokazano wykorzystanie możliwości e-wydań w obszarze rich media (tu widać sporą zachowawczość wydawców – jedynie 15% czasopism ma wbudowane pliki multimedialne). Zwraca uwagę fakt, że cyfrowa prasa w formacie zinio dystrybuowana jest przede wszystkim w prenumeracie. Tak wysłanych zostało ponad 80% płatnych egzemplarzy.
Zestawienia obrazują również pozycję kiosku NetPress.pl na tle bezpośredniej konkurencji, a także Zinio Global Network – światowej sieci serwisów sprzedających prasę w formacie zinio. Opublikowane zostały także informacje na temat profilu dostępnych e-wydań, miejsc sprzedaży (NetPress.pl, serwisy internetowe wydawców), cen itp.
W raporcie znajdują się też także dane na temat zarejestrowanych użytkowników kiosku NetPress.pl (pozyskane w ankiecie przeprowadzonej w lutym 2007 r.).
Publikacja raportu zbiegła się w czasie z powstaniem nowego podmiotu – NetPress Digital Sp. z o.o. Udziałowcami firmy będą Zakłady Graficzne Taurus Stanisław Roszkowski Sp. z o.o. (których częścią był do tej pory NetPress) oraz MCI Management SA, fundusz inwestycyjny działający w obszarze nowych technologii. Ten ostatni w ciągu najbliższych 18 miesięcy dofinansuje spółkę kwotą do 1,5 mln złotych i obejmie do 49,9% udziałów. Prezesem firmy zostanie dotychczasowy dyrektor NetPress, Bartłomiej Roszkowski.
www.netpress-digital.com
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.