Raport: newsletter w pocztowych aplikacjach mobilnych

Według statystyk, już ok. 15 proc. e-maili marketingowych otwieranych jest na urządzeniach mobilnych. Branża e-commerce musi dostosować komunikację do tych zmian. Jak to zrobić? O tym w nowym raporcie FreshMail. 

Newslettery muszą perfekcyjnie otwierać się na urządzeniach mobilnych i o tym między innymi piszą autorzy w najnowszym raporcie o kodowaniu mailingów przy użyciu technologii CSS w aplikacjach pocztowych. Choć raport nie skupia się wyłącznie na tej kwestii, wiele wskazuje na to, że urządzenia mobilne spowodowały małą rewolucję w kodowaniu mailingów i obecnie standardem są newslettery responsywne, które automatycznie dostosowują się do rozdzielczości ekranu – niezależnie czy jest to ekran notebooka czy komórki.

raport css -3

Wydawać by się mogło, że dobrze zakodowany newsletter wyświetli się tak samo we wszystkich programach pocztowych – nic bardziej mylnego. Raport FreshMaila pokazuje, że każdy program i aplikacja pocztowa obsługuje inaczej właściwości CSS. Najwięcej błędów przy wyświetlaniu wiadomości mogą powodować pliki wideo oraz gify. Z drugiej strony są one często najbardziej atrakcyjnym elementem mailingu. Raport CSS szczegółowo przedstawia jak poszczególne elementy są wyświetlane przy otwarciu newslettera w różnych aplikacjach pocztowych i przekazuje wiele praktycznych porad jak uniknąć błędów przy kodowaniu.

Raport został przygotowany nie tylko dla koderów, ale dla całej branży e-commerce. Nasza Redakcja objęła go patronatem medialnym.

Raport pobrać można ze strony freshmail.pl/css.

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top