Według raportu „Rynek telekomunikacyjny w Polsce 2004” wydanego w pierwszych dniach września przez firmę PMR, polski rynek telekomunikacyjny w 2004 r. zwiększy swoją wartość o 13%. W latach 2005-2007 wzrost będzie kontynuowany, przede wszystkim dzięki dynamicznemu rozwojowi telefonii komórkowej oraz sektora transmisji danych i szerokopasmowego dostępu do internetu.
Raport „Rynek telekomunikacyjny w Polsce 2004” wydany na początku września przez firmę PMR potwierdza, że na polskim rynku telekomunikacyjnym mamy do czynienia z ożywieniem. Rynek ten, po dwóch latach stagnacji, w 2003 r. powrócił do szybkiego tempa wzrostu (dynamika wyniosła, według różnych źródeł, 8-14% w stosunku do roku 2002). Z kolei w 2004 r. wartość rynku zwiększy się, według prognoz PMR, o 13.2%. Zgodnie z ustaleniami raportu, również przez kolejne lata branża telekomunikacyjna będzie się dynamicznie rozwijać (przeciętna roczna stopa wzrostu w latach 2004-2007 ma wynieść 11.7%).
Zgodnie z ustaleniami raportu PMR istotnym trendem na polskim rynku telekomunikacyjnym jest wzrost liczby użytkowników szerokopasmowego dostępu do internetu. Spośród kilku dostępnych obecnie w Polsce technologii szybkiego dostępu do internetu, najlepsze perspektywy rozwoju w opinii analityków PMR ma tzw. technologia ADSL, której sztandarowym przykładem w Polsce jest oferowana przez TP SA usługa Neostrada.
Również z wypowiedzi ankietowanych przez PMR menedżerów polskich firm telekomunikacyjnych można wywnioskować, że ADSL ma w Polsce najlepsze perspektywy rozwoju spośród różnych technologii szerokopasmowych.
Część raportu (z wykresami) do pobrania w dziale Download:
https://www.e-biznes.pl/download
Wpisy promowane
- Proces zakupu nieruchomości w Dominikanie dla obcokrajowcówChcesz ulokować swoje oszczędności w bezpieczny sposób, pozwalając im na siebie zarabiać? A możesz szukasz dla siebie miejsca, w którym ...
- Reklama zewnętrzna: Klucz do Sukcesu w Ery CyfrowejReklama zewnętrzna, mimo cyfrowej rewolucji, nie straciła na wartości, ale wręcz przeciwnie – stała się bardziej efektywna i innowacyjna. Billboardy ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Rusza „NAJtaniej” w aplikacji ERLIPlatforma zakupowa ERLI uruchomiła w swojej aplikacji sekcję „NAJtaniej”. Codziennie znajdą w niej nowe najkorzystniejsze oferty – każda z nich ...
- Paweł Fornalski (IdoSell) zainwestował 5 mln. zł. w polską platformę e-commerce TakeDropTakeDrop.pl – polska platforma dropshippingowa – założona przez Tomasza Niedźwieckiego i Adriana Księżarczyka zdobyła pierwszego dużego inwestora. Pakiet 20 proc. ...
- Shoper: skorygowany zysk EBITDA ponownie z rekordowym wzrostemShoper, platforma e-commerce do prowadzenia sklepów internetowych, opublikował rekordowe wyniki za II kwartał i I półrocze 2023 roku. Firma odnotowała ...
- Szymon Marciniak został ambasadorem Mennicy SkarbowejSzymon Marciniak – został ambasadorem Mennicy Skarbowej, firmy w Polsce sprzedającej złoto inwestycyjne oraz inne metale szlachetne, spółki notowanej na ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.