W nowym raporcie dotyczącym handlu internetowego przygotowanym przez Magazyn dla Managerów i Specjalistów Sprzedaży Nowy Handel autorzy przedstawiają wizje na temat przyszłości eCommerce.
We wprowadzeniu Michał Faber podkreśla
Konwergencja branży finansowej, logistycznej, handlowej i nowych technologii umożliwia wprowadzanie nowych modeli biznesowych oraz usług poprawiających Customer Experience. To z kolei ułatwia nadążanie za rynkowymi trendami, a nawet ich kształtowanie. Im zakupy przez internet są łatwiejsze i korzystniejsze, tym większa wartość tego rynku. Poniekąd wszyscy sprzedawcy z tego korzystają, najbardziej jednak zyskują innowatorzy.
Wśród najważniejszych trendów wymienionych w raporcie autorzy i eksperci wskazują na zrozumienie potrzeb klienta, rolę porównywarek czy obsługę klienta. Głównym trendem wskazanym w raporcie jest jednak łączenie rynku online z offline.
W raporcie znajdziemy również najważniejsze wyzwania dla całej branży przedstawione przez ekspertów.
Redakcja e-biznes.pl objęła patronat nad raportem. Publikację można pobrać z naszej strony.
Wpisy promowane
- Lepsza naprawa niż recykling: zrównoważony rozwój a odzież roboczaNaprawa zamiast wyrzucania do śmieci- „prawo do naprawy” przewidziane w dyrektywie UE dotyczącej urządzeń elektrycznych mogłoby również promować ochronę zasobów ...
- Prowadzenie i reklama na Facebooku – dlaczego wybierz agencję?W dobie cyfrowej rewolucji, prowadzenie social media stało się kluczowym elementem strategii marketingowej każdej firmy. Facebook, jako jedna z najpotężniejszych ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.