Ravel – wdrożenie KOMA e-HR

Opublikowano: 12 lipca 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Koma S.A. , katowicki integrator systemów informatycznych oraz producent oprogramowania do zarządzania kapitałem ludzkim, wdrożył system KOMA e-HR w firmie Ravel sp. z o.o., która reprezentuje segment polskich, prężnie rozwijających się firm odzieżowych.

Koma wdrożyła w krakowskiej spółce najnowszą wersję swojego autorskiego systemu KOMA e-HR w technologii trójwarstwowej. Ravel zdecydował się na wdrożenie funkcjonalności oferowanych przez moduły: Kadry, Płace, Umowy Zlecenia, Rejestracja Czasu Pracy i Karty Pracy, Moduł Socjalny, Symulacje Płacowe, Delegacje i Pojazdy, a także Płatnik ZUS oraz Moduł Administratora.

Dzięki wdrożeniu KOMA e-HR zoptymalizowane zostały wszelkie procesy kadrowo-płacowe, dodatkowo otrzymano możliwość stałego monitoringu czasu pracy i dostęp do wszelkiego rodzaju analiz.

KOMA e-HR obsługuje 220 pracowników zatrudnionych w Ravel.

„Jesteśmy bardzo zadowoleni z funkcjonalności oferowanych nam przez system KOMA e-HR, tym bardziej, że w znakomity sposób integruje się z systemem MBS-Axapta, pracującym w naszej firmie. Zgodziliśmy się być pierwszym użytkownikiem nowej wersji tego systemu i zdecydowanie tego nie żałujemy” – powiedział Zbigniew Suchoński, Prezes Zarządu firmy Ravel Sp. z o.o.

„Nie ukrywam, że mieliśmy tremę przed pierwszym wdrożeniem nowej wersji systemu u klienta, gdyż KOMA e-HR została napisana w zupełnie nowej technologii (Microsoft .NET). Pomimo, iż system testowaliśmy niezliczone ilości razy, pierwsze wdrożenie zawsze niesie ze sobą stres. Jednak obawy te były bezpodstawne. Wdrożenie przebiegało w sposób wzorcowy, a funkcjonalność oferowana zarówno przez technologię, jak i postawione przez klienta wymagania spowodowały, że możemy oferować ten system kolejnym klientom” – powiedział Piotr Krząkała, dyrektor ds. oprogramowania Koma S.A.

http://www.koma.com.pl

Sylwester KozakRavel – wdrożenie KOMA e-HR

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.