Sieć hipermarketów Real weszła w 2007 rok z nowym serwisem www.real.pl, który zaprojektowała i wykonała agencja interaktywna Venti.
Nowa witryna Reala jest odpowiedzią na ostatnie wydarzenia związane z marką, tj. przejęcie przez Real sieci hipermarketów Géant, poszerzenie oferty dla klientów, zaproponowanie im atrakcyjnej wartości dodanej, wzmożenie działalności charytatywnej Reala, a także zintensyfikowanie kontaktów z mediami – mówi rzecznik prasowy sieci Real – Agnieszka Łukiewicz Stachera.
Serwis www.real.pl pełni funkcję serwisu konsumenckiego i korporacyjnego. Nawigacja, grafika, jak również podział prezentowanej na stronach treści pozwalają odbiorcom odróżniać to, co przeznaczone jest dla klientów Reala (np. tematyczne katalogi produktów), od tego, co może zainteresować ich dzieci – najmłodszych internautów (gry online), pracowników sieci, kandydatów do pracy lub dziennikarzy, którzy szukają konkretnych informacji o samej firmie (Press Room).
Interesującą nowością jest propozycja przygotowana przez nas w ramach serwisu dla osób zajmujących się domowym budżetem. Aplikacja udostępniona na stronach Real.pl umożliwia planowanie zakupów, podliczanie swoich wydatków, obserwowanie ich struktury, a co za tym idzie – także oszczędzanie, czy też optymalne wydawanie pieniędzy – mówi Jarosław Augustyniak – Project Manager Venti. O nowe funkcjonalności wzbogaciliśmy także inne działy serwisu, m.in. Press Room, który oferuje obecnie dziennikarzom liczne udogodnienia przy zbieraniu potrzebnych im danych – oszczędza czas, umożliwia wygodne przeszukiwanie i monitoring informacji.
Współpraca agencji interaktywnej Venti i marki Real rozpoczęła się pod koniec ubiegłego roku i kontynuowana będzie w tym. Wspólne działania obejmują bieżące rozwijanie www.real.pl, oraz realizację kampanii reklamowych w Internecie.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.