Rebel.tv – nadciąga muzyczna rewolucja

Jeszcze w tym roku rusza nowa telewizja muzyczna Rebel.tv. Rebel.tv, która  rozpocznie emisję testową programu już 14 grudnia to alternatywa dla już istniejących stacji muzycznych.

Głównym założeniem kanału jest prezentowanie muzyki, wideoklipów, programów, których ze względu na ich formatowanie nie można zobaczyć w innych telewizjach o profilu muzycznym obecnych na rynku polskim.

“Rebel.TV to pomysł na telewizję muzyczną jakiej jeszcze nie było. Ma ona przywrócić dumę i splendor pojęciu “telewizja muzyczna” – mówi Jarosław Burdek, dyrektor muzyczny i programowy stacji. – „Na naszej antenie będziemy prezentować prawdziwych Artystów. Nie zabraknie miejsca także dla nowych i mniej znanych gatunków muzycznych. Stawiamy też na młode talenty, które mamy nadzieję zaistnieją na polskim rynku muzycznym właśnie dzięki naszej antenie. Subiektywnie i niepokornie ZDECYDOWANE NIE MÓWIMY WSZYSTKIM PRODUKTOM MUZYKOPODOBNYM” – dodaje Burdek.

Zawartość programową stanowić będą w głównej mierze wideoklipy o profilu rockowym. Stacja będzie prezentowała szeroko rozumianego rocka ze wszystkimi jego odmianami. Nie zabraknie reprezentatów takich gatunków muzycznych jak: psychodelic rock (Pink Floyd, Jimy Hendrix), progressive rock (The Rolling Stones, The Beach Boys), Glam Rock (David Bowie, Queen), soft rock, hard rock, heavy metal (Fleetwood Mac, Aerosmith, AC/DC, Motorhead), punk rock (Sex Pistols, Ramones, The Clash), post-punk (Public Image ltd., Joy Division, U2, Franz Ferdinand, Interpol), grunge (Nirvana, Pearl Jam, Radiohead), Indie rock (The Cranberries, Arctic Monkey), nu metal& rap rock (Blondie, Beastie Boys, Limp bizkit, Korn), czy garage rock (The White Stripes) i wiele innych takich jak: Linkin Park, Red Hot Chili Peppers, Metallica, Iron Maiden, The Killers, Muse, Keane.

“Niesłabnąca popularność takich zespołów jak U2, Metallica, Queen, G’n’Roses czy artystów jak Jimi Hendrix, Phill Collins, zdobywanie pierwszych miejsc w czołówce najchętniej słuchanych i oglądanych zespołów przez formacje takie jak Keane, Coldplay oraz rosnąca popularność  rockowych stacji radiowych, pozwala nam sądzić, ze telewizja o takim profilu szybko zyska sympatię widzów i stanie się jedną z najpopularniejszych stacji muzycznych w swojej grupie docelowej” – mówi Ewa Czekała, Prezes Zarządu 4fun Media SA.

Wśród propozycji Rebel.tv znajdą się również eksluzywne wywiady z największymi gwiazdami rocka -Rockfiler, najnowsze informacje – Hard News, muzyka na każdą dobrą imprezę – Rock DJs oraz codzienna  poranna dawka energetycznej muzyki (Morning Shot). Planowane są weekendy specjalne z bezpośrednim udziałem widzów – Star Wars. Nie zabraknie również relacji z koncertów oraz wydarzeń rockowych. A to dopiero początek tego, co ekipa REBEL.TV ma do zaoferowania w swojej ramówce.

Rebel.tv prezentować będzie ciekawe zjawiska, nowe trendy w muzyce i kulturze. Polscy artyści znajdą tu szczególne miejsce. Już w styczniu w Rebel.tv będzie można zobaczyć programy z Maćkiem Maleńczukiem, Kazikiem, czy zespołem Behemoth. Oprawa graficzna stacji to połączenie tego co najlepsze w dotychczasowej sztuce designu. Nie zabraknie tu wpływu muzycznych lat 70tych, amerykańskiego designu lat 50tych, punkowych wpływów lat 80tych czy brytyjskiej płaskiej animacji. Stacja będzie nadawana 24 godziny na dobę, a jej sygnał emitowany z satelity Hotbird. Rebel.tv dostępna będzie we wszystkich renomowanych sieciach kablowych oraz na platformach cyfrowych, a jego dystrybucja prowadzona jest w modelu biznesowym free to air.

“Rebel.tv to kolejny projekt telewizyjny grupy 4fun Media SA” – mówi Ewa Czekała, Prezes Zarządu 4fun Media SA. – “W początkowym okresie stacja będzie docierała tylko do polskich gospodarstw domowych. W przyszłym roku planujemy rozpącząć rozmowy z zagranicznymi operatorami i rozszerzyć dystrybujcję kanału poza granice naszego kraju”  – dodaje Czekała.

Rebel.tv to druga stacja stworzona przez 4fun Media SA. W ramach grupy działa już kanał muzyczny 4fun.tv oraz spółka zajmująca się dystrybucją kanałów tematycznych – Program. Właściciele zapowiadają już kolejne projekty związane z rynkiem mediowym oraz wejście na GPW w 2010 roku, skąd będą chcieli pozyskać środki na nowe inwestycje.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top