W październiku Agito.pl zaprezentuje się w zupełnie nowej odsłonie. Zmiany te są kluczowym elementem długofalowej strategii marketingowej. Firma chce odświeżyć
i wzmocnić markę Agito.
W październiku zakończony zostanie proces odświeżenia całej identyfikacji wizualnej Agito.pl. Nowej odsłonie witryny będzie towarzyszyć stopniowe wprowadzanie szeregu funkcjonalności usprawniających korzystanie z serwisu, oraz stworzenie sekcji poradnikowej. Cały proces będzie wspierała intensywna kampania marketingowa.
„Znajdujemy się obecnie na kluczowym etapie naszego rozwoju. Nowe logo i wygląd serwisu są tego symbolicznym odzwierciedleniem. Chcemy umacniać naszą markę i uczynić z niej intuicyjny odpowiednik największego internetowego hipermarketu z elektroniką użytkową.” – mówi Prezes Zarządu Tomasz Sypuła. „W nowej odsłonie serwisu bardzo ważnym elementem jest zawartość merytoryczna. Rozbudowaliśmy opisy produktów, a już wkrótce wprowadzimy specjalną sekcję poradnikową, dzięki której chcemy ułatwić naszym klientom wybór urządzeń, które będą najlepiej odpowiadały ich potrzebom.”
Symbolika nowego logo, kolorystyka oraz zastosowane motywy graficzne są spójne z wizerunkiem Agito, jako nowoczesnej i dynamicznie rozwijającej się firmy. Podczas tworzenia nowej odsłony witryny największy nacisk położono na użyteczność, czytelność oraz łatwość obsługi serwisu.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.