Rebranding PizzaPortal – nowe logo, strona i ulepszone procesy zamawiania

PizzaPortal, serwis dzięki któremu możemy zamówić jedzenie online z dostawą do domu, odświeża swój wizerunek. Nowe logo, nowa strona i uproszczony proces zamawiania mają zachęcić użytkowników do częstszych zakupów.

Serwis PizzaPortal działa na rynku polskim od 2010 roku i skupia oferty restauracji w blisko 400 polskich miejscowościach. 21 grudnia 2015 roku zespół tego portalu wprowadził nową stronę mobilną serwisu, która już w pierwszym miesiącu działania przełożyła się na duży wzrost zamówień. To był pierwszy etap planu aktualizacji produktów firmy.

PizzaPortal_grafika

Kolejnym krokiem rebrandingu PizzaPortal było unowocześnienie strony internetowej.

Więcej niż połowa wszystkich zamówień przez PizzaPortal pochodzi z „dużej” strony, więc wiedzieliśmy, że właśnie wdrożenie zmian do niej jest dla nas najistotniejsze. Nowa funkcja na stronie desktopowej ma dziesięciokrotnie większy wpływ niż ta sama na stronie mobilnej. Nowa strona jest stworzona tak, aby każdy użytkownik, niezależnie od posiadanego urządzenia mógł z niej skorzystać. Stosujemy strategię podobną do znanego z systemów mailowych podejścia „catch-all” dzięki czemu klient zawsze z powodzeniem złoży zamówienie, nawet gdy nie ma zainstalowanej aplikacji mobilnej lub gdy korzysta z wyjątkowo egzotycznego urządzenia – powiedział Marcin Zaremba, Head of Product PizzaPortal.

My poszliśmy krok dalej niż „RWD” i zdecydowaliśmy się na wariację „Fluid RWD” – dzięki temu wygląd serwisu płynnie dostosowuje się do zachowania użytkownika i urządzenia. Tym samym jesteśmy gotowi na każdy wariant urządzeń, który pojawi się w przyszłości – nasz serwis będzie na to przygotowany – dodał Marcin Zaremba.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top