Firma Google wprowadziła dwie zmiany na stronie głównej swojej wyszukiwarki: społecznościową i reklamową.
Pierwszą z nowości jest wyświetlanie informacji o urodzinach. To część integracji z serwisem społecznościowym Google+. Zanim wpiszemy zapytanie w okno wyszukiwania, Google poinformuje nas specjalnym komunikatem, że któryś z naszych znajomych obchodzi dziś swoje święto.
Obecnie funkcja dostępna jest dla anglojęzycznej wersji wyszukiwarki Gogle.com. W kolejnych dniach pojawiać ma się w lokalnych odsłonach usługi.
Ciekawie przedstawia się również nowość związana z pojawieniem się na rynku tabletu Nexus 7. Amerykańscy użytkownicy wyszukiwarki mogą zobaczyć na jej stronie głównej reklamę urządzenia. „The playground is open” – głosi reklama, obok której pojawia się cena tabletu: 199 dolarów.
Pojawienie się reklamy na stronie głównej wyszukiwarki jest warte odnotowania – Google od zawsze stara się utrzymać minimalistyczny, przejrzysty styl tej strony. Nie jest to jednak reklamowy debiut – wcześniej pojawiały się m.in. komunikaty promocyjne dotyczące urządzeń takich jak Nexus One czy G1.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.