Reklama mobilna w ofercie GoldenAd

Opublikowano: 11 lutego 2013. Kategoria: Rynek. Tagi:

Sieć performance marketingu GoldenAd wprowadziła do swojej oferty reklamę na urządzenia mobilne. Wszystkie kampanie oferowane w tej postaci rozliczane są w modelu CPC i CPA.

GoldenAdReklama oferowana jest zarówno na stronach mobilnych jak i w dedykowanych aplikacjach na telefony i tablety, w formacie dostosowanym do tych urządzań. W ofercie GoldenAd znajdują się formy typu display i linki tekstowe. Wszystkie kampanie rozliczane są w modelu efektywnościowym, a dokładnie CPC i CPA.

Reklama mobilna w GoldenAd sprzedawana jest w pakietach tematycznych – Business, Info, Woman, Man, Society i Fun – i stanowi uzupełnienie dla pozostałych działań reklamowych świadczonych w modelu efektywnościowym.

Dawid ZarazińskiReklama mobilna w ofercie GoldenAd

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.