Novem realizuje pierwszą kampanię reklamową w telefonach komórkowych. Program partnerski, promujący ubezpieczenia komunikacyjne AVIVA, jest realizowany w urządzeniach mobilnych i rozliczany w modelu płatności tylko za efekt.
Działania reklamowe, przygotowane z myślą o użytkownikach telefonów komórkowych, promują ubezpieczenia komunikacyjne AVIVA. Osoby korzystające z internetu przy pomocy komórek – w przypadku zainteresowania reklamą i po kliknięciu w kreację – zostaną przekierowane do stworzonej przez Novem strony docelowej (tzw. landing page). Strona taka umożliwi właścicielowi aparatu telefonicznego kontakt z konsultantem ubezpieczeniowym, bez konieczności wprowadzenia numeru. Natomiast w przypadku, jeśli użytkownik nie będzie chciał zadzwonić, wystarczy, że zostawi swój numer telefonu. Wtedy to konsultant zadzwoni do niego.
Działania są rozliczane w modelu efektywnościowym. Reklamodawca płaci za każdą prawidłowo wykonaną akcję: telefon od użytkownika zainteresowanego ceną ubezpieczenia, albo też za każdy prawidłowy numer telefonu do oddzwonienia, wprowadzony przez landing page. To pierwsze działania Novem wykorzystujące możliwości urządzeń z mobilnym internetem. Program będzie realizowany między innymi na stronach lajt.onet.pl.
Według danych opublikowanych przez firmę analityczną IDC, w roku 2009 z internetu mobilnego korzystało na świecie 450 mln osób, a do roku 2013 liczba ta ma wzrosnąć dwukrotnie.
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.