Reklama płatna za efekt w telefonach komórkowych

Opublikowano: 5 marca 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Novem realizuje pierwszą kampanię reklamową w telefonach komórkowych. Program partnerski, promujący ubezpieczenia komunikacyjne AVIVA, jest realizowany w urządzeniach mobilnych i rozliczany w modelu płatności tylko za efekt.

Działania reklamowe, przygotowane z myślą o użytkownikach telefonów komórkowych, promują ubezpieczenia komunikacyjne AVIVA. Osoby korzystające z internetu przy pomocy komórek – w przypadku zainteresowania reklamą i po kliknięciu w kreację – zostaną przekierowane do stworzonej przez Novem strony docelowej (tzw. landing page). Strona taka umożliwi właścicielowi aparatu telefonicznego kontakt z konsultantem ubezpieczeniowym, bez konieczności wprowadzenia numeru. Natomiast w przypadku, jeśli użytkownik nie będzie chciał zadzwonić, wystarczy, że zostawi swój numer telefonu.  Wtedy to konsultant zadzwoni do niego.

Działania są rozliczane w modelu efektywnościowym. Reklamodawca płaci za każdą prawidłowo wykonaną akcję: telefon od użytkownika zainteresowanego ceną ubezpieczenia, albo też za każdy prawidłowy numer telefonu do oddzwonienia, wprowadzony przez landing page. To pierwsze działania Novem wykorzystujące możliwości urządzeń z mobilnym internetem. Program będzie realizowany między innymi na stronach lajt.onet.pl.

Według danych opublikowanych przez firmę analityczną IDC, w roku 2009 z internetu mobilnego korzystało na świecie 450 mln osób, a do roku 2013 liczba ta ma wzrosnąć dwukrotnie.

Hanna LaskowskaReklama płatna za efekt w telefonach komórkowych

Podziel się!

O autorze

hania