24 lipca ruszył nowy serwis firmy ESCAPE Magazine. Agencja Reklamy Internetowej ARI, jest kierowana do ludzi z branży e-biznesu, zapewniając profesjonalne kampanie reklamowe na ich potrzeby.
ARI dzięki umowom z ponad 100 serwisami internetowymi dysponuje potężnym zapleczem reklamowym, oraz potrafi codziennie dotrzeć do kilkudziesięciu tysięcy odbiorów, w serwisach o różnej tematyce.
Kamil Cebulski kierownik ds. rozwoju ESCAPE Magazine stwierdził: „Naszym największym atutem jest możliwość reklamy w „nieistniejących” dla reklamodawców serwisach. Małe serwisy, które co prawda posiadają największy współczynnik skuteczności reklamy nie posiadają dostępu do odpowiednich technologii, oraz posiadają za słabe statystyki aby poważni reklamodawcy się nimi zainteresowali. My wychodzimy naprzeciw jednym jak i drugim. Gromadzimy serwisy oraz udostępniamy im technologię, uzyskując w ten sposób, wielki potencjał reklamowy, o najwyższym wskaźniku skuteczności”.
A jaka to technologia” Specjalnie na potrzeby ARI został napisany program TARGET 1.0 służący do odpowiedniego targetowania (kirowania) reklamy. Reklamodawca może podać tematykę serwisów na których chciałby umieścić swój banner reklamowy, program automatycznie rozpoczyna emisję bannera we wszystkich serwisach, odpowiadających kryteriom reklamodawcy. Kiedy zostaje wyemitowana odpowiednia ilość odsłon bannera reklamowego, program generuje statystyki, oraz eliminuje z dalszego wyświetlania te serwisy, które posiadają najmniejszy współczynnik skuteczności.
Jak mówi twórca programu: „W czasie 2 dniowych testów systemu, wyemitowaliśmy w 17 różnych serwisach łącznie 167.349 odsłon bannera o rozmiarach 468×60, efekt bardzo mnie zaskoczył, system zliczył 4.361 kliknięć w banner. To daje niewyobrażalną jak na dzisiejsze czasy skuteczność rzędu 2,61 % dla tak małego bannera. Obecnie trwają ostatnie testy, dla bannerów o innych rozmiarach oraz w innym sposobie wyświetlania, efekty są równie oszałamiające”.
Oferta ARI jest kierowana głównie do małych i średnich firm z branży IT, gdyż wielkie firmy posiadają w swoich strukturach ludzi doświadczonych w reklamie internetowej. Mniejszych przedsiębiorstw nie stać na wykwalifikowany personel, który dysponowałby chociaż minimalną wiedzą na temat reklamy w internecie. Jak mówi jeden z założycieli ARI Karol Jaszczyk „Polscy mali reklamodawcy nie są wystarczająco doinformowani, od 6 lat zajmuję się marketingiem w sieci i zdarzyło mi się wiele przypadków, kiedy reklamodawcy rezygnowali z oferty niestandardowej reklamy, na rzecz bannera o standardowych wymiarach, mimo iż mogli współczynnik skuteczności zwiększyć 3 krotnie za tę samą cenę. Również sceptycznie podchodzą ludzie do różnych technik emisji reklamy, pojęcia takie jak reklama podwójna, piramida, rotacja bannerów czy emisja wymienna budzą raczej strach niż zainteresowanie.
Firmy, które zwrócą się do ARI o pomoc w rozreklamowaniu swojego wizerunku otrzymają profesjonalną, a co najważniejsze skuteczną kampanię reklamową, opartą o bardzo solidny mediaplan stworzony przez naszych doświadczonych pracowników.
ARI jak już było powiedziane wychodzi także naprzeciw twórcą internetowym (webmasterom), którzy między innymi po zlikwidowaniu darmowego dostępu do PHP przez jeden z czołowych portali w Polsce, zostali pozbawieni dostępu do nowych technologii, które pozwalały między innymi na dynamiczne budowanie stron. Nasza agencja wyszukuje w sieci dobrze zapowiadające się serwisy oraz webmasterów i udostępnia na ich potrzeby serwery najwyższej klasy z dostępem do takich narzędzi jak PHP, CGI, ASP czy MySql.
W naszej ofercie reklamodawcy znajdą nie tylko standardowe formy reklamy jakimi są odsłony bannerów reklamowych. Nasza firma ma dostęp do kilku baz danych adresów e-mail zarejestrowanych użytkowników różnych, współpracujących z ARI serwisów internetowych. Ich liczba mierzona jest w dziesiątkach tysięcy. Oprócz mailingu reklamowego nasza Agencja udostępnia odsłony bannerów w okienkach pop-up. Zajmujemy się także publikacją artykułów reklamowych w serwisach tematycznych oraz różnego rodzaju prasie elektronicznej, która stanowi bardzo skuteczne miejsce reklamy.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.