Amerykańska korporacja medialna NBC opublikowała wyniki oglądalności swojego serwisu olimpijskiego. Okazało się, że witryny internetowe zwiększały popularność transmisji telewizyjnych i na odwrót.
Połowa widzów wirtualnych transmisji sportowych stwierdziła, że oglądała je dlatego, bo przegapiła coś w telewizji. Kolejne 40% chciało raz jeszcze przeżyć emocje związane ze zdobywaniem medali. Tylko 0,2% korzystało jedynie z sieci w celu śledzenia olimpijskich zmagań.
Według eMarketera liczba widzów spotów reklamowych online w USA wyniesie w 2008 roku 129,5 mln. Do 2013 wzrośnie do 183,3 mln.
To na pewno doprowadzi do wzrostu rentowności serwisów WWW. W tym roku z 1,025 mld „olimpijskich” zysków NBC tylko 5,75 mln USD pochodziło z sieci. Resztę wygenerowały transmisje telewizyjne.
Alan Wurtzel z NBC stwierdził jednak: Internet nie jest kanibalem. W zasadzie zwiększa on zainteresowanie innymi kanałami. W ten sposób prowadzi do poszerzenia tradycyjnych źródeł przychodów reklamowych.
Źródło: eMarketer
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.