Amerykańska korporacja medialna NBC opublikowała wyniki oglądalności swojego serwisu olimpijskiego. Okazało się, że witryny internetowe zwiększały popularność transmisji telewizyjnych i na odwrót.
Połowa widzów wirtualnych transmisji sportowych stwierdziła, że oglądała je dlatego, bo przegapiła coś w telewizji. Kolejne 40% chciało raz jeszcze przeżyć emocje związane ze zdobywaniem medali. Tylko 0,2% korzystało jedynie z sieci w celu śledzenia olimpijskich zmagań.
Według eMarketera liczba widzów spotów reklamowych online w USA wyniesie w 2008 roku 129,5 mln. Do 2013 wzrośnie do 183,3 mln.
To na pewno doprowadzi do wzrostu rentowności serwisów WWW. W tym roku z 1,025 mld „olimpijskich” zysków NBC tylko 5,75 mln USD pochodziło z sieci. Resztę wygenerowały transmisje telewizyjne.
Alan Wurtzel z NBC stwierdził jednak: Internet nie jest kanibalem. W zasadzie zwiększa on zainteresowanie innymi kanałami. W ten sposób prowadzi do poszerzenia tradycyjnych źródeł przychodów reklamowych.
Źródło: eMarketer
Wpisy promowane
- Nowoczesna strona internetowa – najważniejsze narzędzie rozwoju lokalnego biznesuW dzisiejszych czasach brak profesjonalnej strony internetowej jest jak nieistnienie w oczach współczesnych klientów. Dla lokalnych przedsiębiorców odpowiednio zaprojektowana witryna ...
- Długopisy plastikowe i metalowe z nadrukiem – czy warto wykorzystać je w kampanii promocyjnej firmy?Długopisy plastikowe i metalowe to jedne z popularniejszych gadżetów reklamowych – są niedrogie, praktyczne i mają ogromny potencjał marketingowy. Można ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
15.05.2025 Javeloper 2025 (online)
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
21.05.2025 - 22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
04.06.2025 - 05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!