Sieć POS TV – telewizji w punkcie sprzedaży, jest nowatorskim i cieszącym się rosnącą popularnością nośnikiem reklamy. System POS TV to jedna z ciekawszych propozycji w ofercie domu sprzedaży mediów ARBOmedia Polska, coraz częściej i coraz chętniej wykorzystywaną przez reklamodawców.
W lipcu tę formę przekazu reklamowego wykorzystała firma Sara Lee Household & Body Care Poland Sp. z o.o. , która wraz z ARBOmedia Polska zrealizowała testową kampanię reklamową w sieci POS TV. Na stacjach benzynowych Shell emitowano spoty promujące odświeżacz powietrza do samochodów Ambi Pur Car. Monitory POS stały się w tym przypadku doskonałym uzupełnieniem kampanii outdoorowej i dobrym sposobem na zaistnienie w świadomości kierowców. Rezultaty akcji promocyjnej będą zmierzone na podstawie paragonów kasowych wydawanych na stacjach benzynowych – w ten sposób zanalizowane zostaną wymierne wyniki kampanii.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.