Bez zbędnego rozgłosu Twitter udostępnił samoobsługowy system reklamowy. Ma on pomóc zwłaszcza małym i średnim firmom w korzystaniu z potencjału serwisu mikroblogowego.
System pozostaje w fazie testowej i dostęp do niej otrzymali jedynie wybrani reklamodawcy. Mogą teraz kupić reklamy wyświetlane w najpopularniejszym serwisie mikroblogowym bez kontaktowania się z jego działem sprzedaży – przez przeglądarkę, płacą kartą kredytową. Obecnie do kupienia są „promowane konta” i „promowane komunikaty”. Z czasem platforma oferować ma więcej rozwiązań dla większej grupy reklamodawców.
Wprowadzenie systemu nie jest niespodzianką. Co więcej, Twitter zapowiadał go już od wielu miesięcy. Ma to jednak znaczenie przede wszystkim dla samego projektu wycenianego jest na 8 mld dolarów – powinien wprowadzić bardziej elastyczną możliwość pozyskiwania pieniędzy od reklamodawców, zwłaszcza tych o małej i średniej wielkości.
W ubiegłym miesiącu Twitter rozpoczął testy samoobsługowego systemu reklamowego z grupą obecnych partnerów (…) To znaczący krok na drodze rozwoju biznesu Twittera (…) Zaczynamy z niskiego pułapu, ostrożnie testujemy i wprowadzamy poprawki – powiedział Matt Graves z działu prasowego serwisu.
Warto również dodać, że Twitter prowadzi teraz rozmowy dotyczące sprzedaży dużych kampanii na przyszły rok.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.