Bez zbędnego rozgłosu Twitter udostępnił samoobsługowy system reklamowy. Ma on pomóc zwłaszcza małym i średnim firmom w korzystaniu z potencjału serwisu mikroblogowego.
System pozostaje w fazie testowej i dostęp do niej otrzymali jedynie wybrani reklamodawcy. Mogą teraz kupić reklamy wyświetlane w najpopularniejszym serwisie mikroblogowym bez kontaktowania się z jego działem sprzedaży – przez przeglądarkę, płacą kartą kredytową. Obecnie do kupienia są „promowane konta” i „promowane komunikaty”. Z czasem platforma oferować ma więcej rozwiązań dla większej grupy reklamodawców.
Wprowadzenie systemu nie jest niespodzianką. Co więcej, Twitter zapowiadał go już od wielu miesięcy. Ma to jednak znaczenie przede wszystkim dla samego projektu wycenianego jest na 8 mld dolarów – powinien wprowadzić bardziej elastyczną możliwość pozyskiwania pieniędzy od reklamodawców, zwłaszcza tych o małej i średniej wielkości.
W ubiegłym miesiącu Twitter rozpoczął testy samoobsługowego systemu reklamowego z grupą obecnych partnerów (…) To znaczący krok na drodze rozwoju biznesu Twittera (…) Zaczynamy z niskiego pułapu, ostrożnie testujemy i wprowadzamy poprawki – powiedział Matt Graves z działu prasowego serwisu.
Warto również dodać, że Twitter prowadzi teraz rozmowy dotyczące sprzedaży dużych kampanii na przyszły rok.
Wpisy promowane
- Opis platformy handlowej RoboForexPlatforma brokerska RoboForex jest dostępna w trybie przeglądarkowym lub na gadżetach z systemem operacyjnym iOS lub Android. Dla każdego rachunku ...
- Noże Kandar i Ka-bar. Dla miłośników outdooruPodróżowanie, praktykowanie różnego rodzaju aktywności outdoorowych lub wykonywanie specyficznych obowiązków zawodowych w terenie wymaga posiadania konkretnych akcesoriów i sprzętu. Warunki ...
Wydarzenia
Brak PatronatówZapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.