W ciągu dwóch miesięcy bieżącego roku Foodpanda pojawiła się w ośmiu nowych krajach – obecnie z usług serwisu można już korzystać w 40 krajach. Wśród wszystkich inwestycji z portfela inkubatora Rocket Internet Foodpada rozwija się najszybciej.
Ponadprzeciętna dynamika ekspansji na rynku Europy Centralnej i Wschodniej jest dla nas dowodem na to, że nasz region jest niezwykle istotny w rozwoju całej firmy. Z początkiem roku serwis i aplikacja mobilna Foodpanda zostały uruchomione w Algierii, Azerbejdżanie, Bułgarii, Chorwacji, Serbii, a także w Libanie, Ugandzie i Kazachstanie – powiedział Piotr Łagowski, Dyrektor Zarządzający Foodpanda na rynki CEE
Obecnie Foodpanda współpracuje z ponad 22 tysiącami restauracjami. Do tej pory właściciele startupu zgromadzili łącznie 48 mln dolarów w dofinansowaniu pochodzącym z funduszy inwestycyjnych venture capital, m.in. Investment AB Kinnevik i Phenomen Ventures.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.