Rekordowa strata AOL

Opublikowano: 30 stycznia 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

AOL TW podał do publicznej wiadomości, że rok 2002 został zamknięty stratą w wysokości $98,7 mld– dla porównania w roku 2001 strata wyniosła $4.93 mld. Strata tylko w czwartym kwartale wyniosła ponad $45 mld.

Jednym z powodów tak złych wyników jest utworzenie rezerw na pokrycie spadku AOL w wysokości ponad $45 mld. Główną przyczyną problemów działu internetowego było mniejsze zainteresowanie reklamami oraz usługami płatnymi. W ostatnim kwartale baza klientów zmniejszyła się z 35.3 mln do 35.2 mln.

Wczoraj poinformowano również, że wiceprezes Ted Turner ustępuje i będzie pełnił obowiązki tylko do maja.

Sylwester KozakRekordowa strata AOL

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.