W pierwszym kwartale 2006 Wirtualna Polska osiągnęła ponad 20% marżę EBITDA oraz wypracowała zysk netto stanowiący ponad 10% wartości przychodów. To pierwsze w historii WP tak pozytywne wskaźniki finansowe.
Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników finansowych w pierwszym kwartale 2006 roku. Nasze przychody w porównaniu do tego samego okresu ubiegłego roku wzrosły o blisko 70%, a jeszcze większą dynamikę wykazała sprzedaż reklamy, której wzrost wyniósł 74%. Osiągnęliśmy też marżę EBITDA przekraczającą 20%. To najlepszy wynik w historii spółki. – mówi Dominika Herburt-Heybowicz, Członek Zarządu Wirtualnej Polski.
W 1. kwartale 2006 roku Wirtualna Polska nie tylko uzyskała bardzo dobre wyniki sprzedaży, ale co najważniejsze wypracowała zysk netto stanowiący ponad 10% wartości przychodów. Jest to niewątpliwy sukces, gdyż w analogicznym okresie 2005 spółka generowała jeszcze straty. WP zwiększyła również wydatki inwestycyjne, które w pierwszym kwartale 2006 były prawie dwukrotnie wyższe od wydatków z 2005 roku.
Na wyniki finansowe w dużej mierze wpłynęła aktywność naszego biura sprzedaży. W ciągu ostatnich miesięcy wprowadziliśmy kilkanaście nowych form reklamowych, bardzo często jako pierwsi w Polsce, a nawet na świecie. Obecnie, oferujemy klientom najszerszą w polskim Internecie listę produktów reklamowych, która liczy już kilkadziesiąt pozycji. Warto tu podkreślić, że elastyczność w dziedzinie tworzenia kampanii na konkretne zapotrzebowanie klientów jest naszą dewizą. – dodaje Dominika Herburt-Heybowicz.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.