Portal Turystyczny Wakacje.pl, jeden z najważniejszych podmiotów na rynku usług turystycznych on-line w Polsce, ma powody do zadowolenia. Wartość wycieczek sprzedanych za pośrednictwem spółki w roku 2005 wzrosła blisko dwukrotnie w stosunku do roku 2004 i przekroczyła sumę 28,6 mln zł. Wypracowane przez zespół portalu wyniki finansowe po raz kolejny potwierdziły pozycję firmy, jako lidera w Polsce, pod względem sprzedaży turystycznych pakietów zagranicznych.
Liczba internautów, którzy w minionym sezonie zakupili imprezę zagraniczną za pośrednictwem portalu wyniosła 17 tysięcy – więcej, niż w trzech ostatnich latach działalności firmy (14,5 tys.- 2002-2004). Miniony rok upłynął również pod znakiem intensywnego rozwoju – Wakacje.pl zaczęły działać także offline, otwierając punkty sprzedaży bezpośredniej w dużych centrach handlowych. Ważnym wydarzeniem było również uruchomienie na początku br. serwisu Wypoczynek.pl, poświęconego wyłącznie turystyce krajowej.
Miniony rok był dla nas okresem wytężonej pracy i ani na chwilę nie zwolniliśmy tempa. Zwiększyły się nie tylko przychody firmy, ale również zyski, których na razie nie chcielibyśmy ujawniać. Jednak już teraz z całą pewnością możemy stwierdzić, że są wyższe, niż te przewidywane w prognozie na 2005 rok. – mówi prezes Wakacje.pl – Michał Kaczorowski.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.