Rekordowy serwis olimpijski Onet.pl

Według badań niezależnego systemu Gemius, w sierpniu serwis Sport.onet.pl odwiedziło ponad 3,1 miliona unikalnych użytkowników, którzy wygenerowali ponad 140 milionów odsłon stron.

Funkcjonujący w ramach Sport.onet.pl specjalny serwis olimpijski w ciągu 16 dni trwania Igrzysk odwiedziło ponad 2 miliony unikalnych użytkowników, którzy wygenerowali łącznie ponad 74 miliony odsłon: daje to średnio 4,6 miliona odsłon dziennie.

Oglądalność serwisu, od rozpoczęcia Igrzysk (13 sierpnia) do 18 sierpnia osiągnęła 24 miliony odsłon.

W ciągu ostatnich siedmiu dni Igrzysk tygodniowa oglądalność portalu osiągnęła rekordowy poziom ponad 450 milionów odsłon.

Serwis powstał przy wsparciu Kompanii Piwowarskiej (marka piwa Lech), oraz PTC (sieć telefonii komórkowej Era). Analiza wyników oglądalności skłania do wniosku, że w całej polskiej sieci najlepszym miejscem dla spektakularnego i skutecznego zaprezentowania swojej marki w otoczeniu wydarzeń olimpijskich był serwis tematyczny Onet.pl – powiedział Jacek Makowski, dyrektor Biura Reklamy Onet.pl.

http://www.onet.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top