Według badań niezależnego systemu Gemius, w sierpniu serwis Sport.onet.pl odwiedziło ponad 3,1 miliona unikalnych użytkowników, którzy wygenerowali ponad 140 milionów odsłon stron.
Funkcjonujący w ramach Sport.onet.pl specjalny serwis olimpijski w ciągu 16 dni trwania Igrzysk odwiedziło ponad 2 miliony unikalnych użytkowników, którzy wygenerowali łącznie ponad 74 miliony odsłon: daje to średnio 4,6 miliona odsłon dziennie.
Oglądalność serwisu, od rozpoczęcia Igrzysk (13 sierpnia) do 18 sierpnia osiągnęła 24 miliony odsłon.
W ciągu ostatnich siedmiu dni Igrzysk tygodniowa oglądalność portalu osiągnęła rekordowy poziom ponad 450 milionów odsłon.
Serwis powstał przy wsparciu Kompanii Piwowarskiej (marka piwa Lech), oraz PTC (sieć telefonii komórkowej Era). Analiza wyników oglądalności skłania do wniosku, że w całej polskiej sieci najlepszym miejscem dla spektakularnego i skutecznego zaprezentowania swojej marki w otoczeniu wydarzeń olimpijskich był serwis tematyczny Onet.pl – powiedział Jacek Makowski, dyrektor Biura Reklamy Onet.pl.
Wpisy promowane
- Jak nowoczesne drukarnie wspierają e-biznes w 2025 roku?Rozwój e-commerce w 2025 roku idzie w parze z rosnącymi oczekiwaniami klientów w zakresie identyfikacji wizualnej i jakości opakowań. Coraz ...
- Prawnik dla przedsiębiorcy – na czym polega obsługa prawna przedsiębiorstw?Prowadzenie własnej działalności gospodarczej to mnóstwo obowiązków. Przedsiębiorcy muszą utrzymywać dobre relacje z kontrahentami, ale też pilnować przepisów podatkowych i ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 24-26.09.2025 Olimp Marketplace V
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!