Relacja z konferencji E-commerce 2009

Handel internetowy to biznes XXI wieku. Jego fundamentem są sklepy internetowe. Spółka Software-Konferencje postanowiła zorganizować konferencję, która zgromadzi i da możliwość poznania ludzi, którzy prowadzą działalność gospodarczą w „wirtualnym świecie”. Będzie też dobrą okazją do zdobycia najświeższych informacji i poznania trendów z tej dziedziny. Redakcja e-biznes.pl objęła spotkanie E-commerce 2009 patronatem medialnym.

Sklepy internetowe są najczęściej spotykaną formą e-commerce. Nad tradycyjnymi placówkami handlowymi górują one dostępnością – 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, bogactwem asortymentu, szybkim dostępem do nieograniczonej ilości informacji popartych zdjęciami lub multimedialnymi prezentacjami produktów oraz możliwością wyboru najbardziej dogodnej dla klienta formy płatności.

Podczas konferencji E-commerce 2009 można było spotkać się z praktykami oraz prelegentami, którzy przedstawili nieco szersze spojrzenie na e-biznes.

Uczestnikom konferencji najbardziej podobał się wykład Nikodema Krajewskiego z Ideacto.pl pt. „Video w e-commerce”. Po wprowadzeniu, z którego słuchacze mogli się na przykład dowiedzieć, że co minutę użytkownicy YouTube dodają 13 minut materiałów wideo, prelegent wprowadził w sferę praktyczną. Przedstawiał między innymi strategie, które można obrać w zależności od posiadanego budżetu oraz efekty jakie mogą przynieść kampanie wykorzystujące potencjał wideo.

Równie dużym zainteresowaniem cieszyła się prelekcja Pawła Tkaczyka z Midea pt. „Budowanie wizerunku poprzez zaangażowanie klienta w markę”. Tłumaczył on obecnym znaczenie pojęcia marki i jej znaczenia w życiu konsumentów. Opowiadał o tym czym jest rynek uwagi i dlaczego tak trudno skupić zainteresowanie ludzi na naszym produkcie. W ciekawy sposób zapoznał z technikami budowania zaangażowania.

Paweł Tkaczyk
Paweł Tkaczyk

Konferencja E-commerce 2009 była dobrą okazją do poszerzenia wiedzy, zwłaszcza w zakresie praktycznych rozwiązań, które mogą być zaaplikowane do każdego rodzaju e-działalności. Swobodna atmosfera, wysoki poziom merytoryczny – to główne zalety tego spotkania. Planowana jest już kolejna edycja. Ponieważ obecna cieszyła się sporym zainteresowaniem organizatorzy rozważają rozszerzenie jej formy.

Wpisy promowane

  • Dealer samochodów – jak wybrać najlepszego?
    Zakup samochodu to duża inwestycja, dlatego przed podpisaniem umowy warto poświęcić trochę czasu na znalezienie najlepszej oferty. Nie chodzi tutaj ...
  • Ezoteryka a karty Tarota
    Stawianie Tarota to praktyka, którą wykorzystuje bardzo wiele osób. Jest to jeden ze sposobów, który umożliwia sprawdzenie tego co nas ...

Wydarzenia

Weź nasz patronat!
31.12.2021

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry