RemaDays już za dwa miesiące

Już za niecałe 2 m-ce rozpoczyna się II edycja ’RemaDays’ Międzynarodowych Dni Marketingu i Reklamy. W dniach 07-09 lutego 2006 roku, na powierzchni około 10 000 m2 spotka się od 5000 do 10 000 praktyków branży. Jest to obecnie największe wydarzenie branży reklamowej w Europie Środkowo-Wschodniej.

I edycja, która odbyła się w marcu tego roku, okazała się największą imprezą targową branży reklamowej w Polsce pod względem liczby wystawców (około 220), natomiast w 2006 roku drugi cel organizatorów to najliczniejsza branżowa reprezentacja wśród zwiedzających.

Druga edycja zgromadzi około 250 wystawców i 10 000 zwiedzających z całej Europy – w porównaniu z ubiegłym rokiem nastąpił wzrost o około 15%. Na kolejną edycję organizatorzy przygotowali nie tylko kompleksową ofertę dla wystawców, ale starają się szczególnie zadbać o odbiorców czyli zwiedzających – to najważniejszy cel przyszłorocznej drugiej już edycji RemaDays.

Telemarketerzy krajowi jak i zagraniczni, promocja w mediach polskich i zagranicznych, kilkadziesiąt tysięcy wysłanych zaproszeń – to tylko jedne z wielu realizowanych aktywności na rzecz pozyskania zwiedzających. Najważniejszym poza merytorycznym punktem będzie losowanie wśród zwiedzających w pierwszym dniu targowym tj. 07.02.2006 roku nagrody – motocykl Harley Davidson.

Organizatorem RemaDays 2006 jest firma GJC Inter Media Sp. z o.o., wydawca kwartalnika Gifts Journal oraz lider programu 'Solidni w Biznesie’. Patronat medialny nad imprezą na chwilę obecną objęły m.in.: Akademia Briefu, Piar.pl, Wirtualne Media, Display Poland, Gifts Journal, AgencjaBTL, Swiatgadzetow.pl, Signs.pl, Vidart, Dzień Dobry, TAI, Conference&Business, SMB, Kongresy i Konferencje, Opakowanie oraz media zagraniczne: Prisma, GMF, Dedica, InStore, PromZ, Wieczernij Mińsk.

http://www.remadays.com

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top