Już za niecałe 2 m-ce rozpoczyna się II edycja ’RemaDays’ Międzynarodowych Dni Marketingu i Reklamy. W dniach 07-09 lutego 2006 roku, na powierzchni około 10 000 m2 spotka się od 5000 do 10 000 praktyków branży. Jest to obecnie największe wydarzenie branży reklamowej w Europie Środkowo-Wschodniej.
I edycja, która odbyła się w marcu tego roku, okazała się największą imprezą targową branży reklamowej w Polsce pod względem liczby wystawców (około 220), natomiast w 2006 roku drugi cel organizatorów to najliczniejsza branżowa reprezentacja wśród zwiedzających.
Druga edycja zgromadzi około 250 wystawców i 10 000 zwiedzających z całej Europy – w porównaniu z ubiegłym rokiem nastąpił wzrost o około 15%. Na kolejną edycję organizatorzy przygotowali nie tylko kompleksową ofertę dla wystawców, ale starają się szczególnie zadbać o odbiorców czyli zwiedzających – to najważniejszy cel przyszłorocznej drugiej już edycji RemaDays.
Telemarketerzy krajowi jak i zagraniczni, promocja w mediach polskich i zagranicznych, kilkadziesiąt tysięcy wysłanych zaproszeń – to tylko jedne z wielu realizowanych aktywności na rzecz pozyskania zwiedzających. Najważniejszym poza merytorycznym punktem będzie losowanie wśród zwiedzających w pierwszym dniu targowym tj. 07.02.2006 roku nagrody – motocykl Harley Davidson.
Organizatorem RemaDays 2006 jest firma GJC Inter Media Sp. z o.o., wydawca kwartalnika Gifts Journal oraz lider programu 'Solidni w Biznesie’. Patronat medialny nad imprezą na chwilę obecną objęły m.in.: Akademia Briefu, Piar.pl, Wirtualne Media, Display Poland, Gifts Journal, AgencjaBTL, Swiatgadzetow.pl, Signs.pl, Vidart, Dzień Dobry, TAI, Conference&Business, SMB, Kongresy i Konferencje, Opakowanie oraz media zagraniczne: Prisma, GMF, Dedica, InStore, PromZ, Wieczernij Mińsk.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.