Organizator targów RemaDays 2006, spółka GJC Inter Media podpisała umowę o współpracy z Akademią Brief'u. W myśl umowy, Akademia Brief'u zajmie się przygotowaniem merytorycznej części Kongresu Marketingu i Reklamy tegorocznej edycji RemaDays.
Kongres jest przeznaczony szczególnie dla klientów końcowych, ale również dla przedstawicieli agencji reklamowych i ma być postrzegany jako źródło wiedzy o nowych osiągnięciach na rynku. Akademia Brief'u zadbała o całkowitą oprawę merytoryczną – kilkanaście prelekcji oraz prezentacji wygłoszonych przez znakomitych praktyków z dziedzin marketingu i reklamy oraz prelegentów zagranicznych będzie niecodziennym wydarzeniem podczas Międzynarodowych Dni Marketingu i Reklamy RemaDays 2006.
W każdym dniu zostanie poruszony inny temat związany z nowoczesnymi rozwiązaniami w działaniach marketingowych. Podczas pierwszego dnia targów na kongresie zostanie przeanalizowana sytuacja na rynku branży reklamowej oraz marketingowej. Dodatkowo będziemy mogli uzyskać szczegółowe informacje o rynku niemieckim od przedstawicieli z tego kraju. Drugi dzień poświęcony jest turystyce. Poruszone zostaną gównie kwestie związane z marketingiem hotelowym. Zostanie przedstawiony szereg możliwości działań jakie może zaproponować ten sektor. W trzecim dniu zostanie przekazana Państwu wiedza na temat powszechnie już dziś znanej, używanej i największej platformie komunikacji jaką jest sieć Internet. Sieć, która ma największe znaczenie ze względu na olbrzymią skale dotarcia. Podczas prelekcji omówiona zostanie przede wszystkim skuteczność poszczególnych form i metod komunikacji.
Dotarcie z informacją o narzędziach i zastosowaniach w marketingu i reklamie do odbiorców usług i produktów umożliwia łatwą komunikację wśród wszystkich sektorów branży i jest niezwykle ważnym elementem w tworzeniu nowych rozwiązań.
Międzynarodowe Dni Marketingu i Reklamy RemaDays to spotkanie branży reklamowej w Polsce. Celem imprezy jest m.in. stworzenie szerokiej platformy komunikacyjnej dla przedstawicieli wszystkich sektorów działalności marketingowej oraz integracja środowisk pracujących w różnych sektorach branży. Impreza jest też miejscem wielopłaszczyznowego tematycznie dialogu partnerów w różnych sektorach branży. Już pierwsza edycja tej imprezy w marcu b.r. zgromadziła więcej wystawców niż jakiekolwiek inne spotkanie branżowe w kraju. W dniach 7.-9. lutego 2006 na warszawskim EXPO odbędzie się druga edycja tej imprezy. Na około 10000 m² tysiące praktyków branży spotka się, by poznać najnowsze produkty, rozwiązania oraz trendy w marketingu i reklamie. Tym razem organizatorzy liczą na pobicie rekordu liczby zwiedzających.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.