Reorganizacja serwisu Lufthansy

Grupa AMP Media zakończyła przebudowę serwisu internetowego Lufthansa AG. Reorganizacja polegała na wprowadzeniu nowych modułów w polskiej wersji językowej oraz poprawę funkcjonalności serwisu według najnowszych standardów i procedur Lufthansy.

„Zmiany dotyczą nie tylko wprowadzenia modułów w polskiej wersji językowej, znacznej rozbudowie uległa funkcjonalność serwisu. Wprowadziliśmy nowe elementy graficzne, znacznej poprawie uległ również system nawigacji serwisu.” – mówi Tomasz Klekot Project Manager z AMP Media.

Użytkownikom serwisu internetowego zostały udostępnione dwa nowe moduły Menadżer Podróży – Flight Manager oraz Informacje o przylotach i odlotach – Flight Status. W ramach modułu Flight Manager możemy wybrać najlepszą opcję lotu, dostosować taryfę, a następnie dokonać rezerwacji. Informacje o przylotach i odlotach dostarczają użytkownikom bieżącej informacji na temat wszystkich rejsów Lufthansy, jak również wszystkich połączeń na świecie obsługiwanych przez Lufthansę oraz linie partnerskie.

Reorganizacja serwisu objęła również dział Informacja & Serwis. Agencja AMP Media przygotowała polską wersję działu, który zawiera takie informacje jak: check-in, rozkład lotów, planowanie podróży czy zasady obsługi pasażerów w jednym miejscu.

Całkiem nowy dział to Rezerwacja & Ceny, który grupuje informacje dotyczące rezerwacji lotów oraz ich cen. Tutaj użytkownik może dowiedzieć się o specjalnych ofertach, wypełnić formularz i dokonać rezerwacji oraz poradzić się jak podróżować tanio i komfortowo. W ramach oferty specjalnej Lufthansa oferuje co miesiąc atrakcyjne ceny przelotów do różnych miejsc na świecie.

http://www.lufthansa.pl

Wpisy promowane

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry