Grupa AMP Media zakończyła przebudowę serwisu internetowego Lufthansa AG. Reorganizacja polegała na wprowadzeniu nowych modułów w polskiej wersji językowej oraz poprawę funkcjonalności serwisu według najnowszych standardów i procedur Lufthansy.
„Zmiany dotyczą nie tylko wprowadzenia modułów w polskiej wersji językowej, znacznej rozbudowie uległa funkcjonalność serwisu. Wprowadziliśmy nowe elementy graficzne, znacznej poprawie uległ również system nawigacji serwisu.” – mówi Tomasz Klekot Project Manager z AMP Media.
Użytkownikom serwisu internetowego zostały udostępnione dwa nowe moduły Menadżer Podróży – Flight Manager oraz Informacje o przylotach i odlotach – Flight Status. W ramach modułu Flight Manager możemy wybrać najlepszą opcję lotu, dostosować taryfę, a następnie dokonać rezerwacji. Informacje o przylotach i odlotach dostarczają użytkownikom bieżącej informacji na temat wszystkich rejsów Lufthansy, jak również wszystkich połączeń na świecie obsługiwanych przez Lufthansę oraz linie partnerskie.
Reorganizacja serwisu objęła również dział Informacja & Serwis. Agencja AMP Media przygotowała polską wersję działu, który zawiera takie informacje jak: check-in, rozkład lotów, planowanie podróży czy zasady obsługi pasażerów w jednym miejscu.
Całkiem nowy dział to Rezerwacja & Ceny, który grupuje informacje dotyczące rezerwacji lotów oraz ich cen. Tutaj użytkownik może dowiedzieć się o specjalnych ofertach, wypełnić formularz i dokonać rezerwacji oraz poradzić się jak podróżować tanio i komfortowo. W ramach oferty specjalnej Lufthansa oferuje co miesiąc atrakcyjne ceny przelotów do różnych miejsc na świecie.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.