Sieć reklamy kontekstowej BusinessClick wprowadziła do swojej oferty retargetowanie, dzięki usłudze przekaz reklamowy ma precyzyjniej dotrzeć do odbiorcy kampanii.
BusinessClick dzięki retargetowaniu ma w sposób bardziej efektywny osiągnąć założony cel kampanii. Użytkownik będzie widział reklamy dostosowane do jego wcześniejszej reakcji na wyświetlaną kampanię. Od jego postępowania w sieci będzie zależeć czy będzie widział kolejne reklamy czy nie.
Działanie nowego produktu najlepiej obrazuje przykład kampanii z jego wykorzystaniem, podawany przez dyrektora zarządzającego sieci BusinessClick. Retargetowanie zastosowane w kampanii motoryzacyjnej, której celem jest umówienie jazdy próbnej z potencjalnym klientem, wygląda następująco: na początku użytkownik widzi reklamę – przykładowo – „Przetestuj nasze samochody”. Jeżeli przy pierwszym kontakcie z komunikatem użytkownik kliknie w reklamę, znajdzie się na stronie docelowej i zapiszę się na jazdę próbną – nie zobaczy już kolejnych emisji w ramach tej kampanii. Natomiast jeśli użytkownik ograniczył się jedynie do przejścia na stronę docelową, ale nie dokonał rezerwacji jazdy – dzięki retargetowaniu reklama dotrze do niego ponownie, np. z komunikatem „Przetestuj nowe kombi z bogatym wyposażeniem gratis”.
Po emisji reklamy schemat dalszego działania się powtarza – rezerwacja jazdy powoduje „wyłączenie” użytkownika z naszej kampanii, natomiast brak oczekiwanej przez nas akcji powoduje, że wkrótce użytkownik zobaczy trzeci komunikat dotyczący naszej oferty – wyjaśnia Emil Sobkowicz, dyrektor zarządzający sieci BusinessClick. – Aby nie irytować użytkownika pokazując mu po raz n-ty reklamę, która i tak prawdopodobnie nie skłoni go zapisania się na jazdę, rekomendowane jest zastosowanie cappingu – dodaje Sobkowicz.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.