Retargetowanie w ofercie BusinessClick

Opublikowano: 10 lutego 2012. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Sieć reklamy kontekstowej BusinessClick wprowadziła do swojej oferty retargetowanie, dzięki usłudze przekaz reklamowy ma precyzyjniej dotrzeć do odbiorcy kampanii.

Hanna LaskowskaRetargetowanie w ofercie BusinessClick

Rekordowe zyski Money.pl

Opublikowano: 26 lutego 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

16 mln złotych przychodów, 2,3 mln zł zysku EBITDA – to wyniki finansowe za 2007 rok spółki Money.pl. Równie imponująco wyglądają statystyki oglądalności serwisów Money.pl. Chociaż wyniki nie zostały jeszcze oficjalnie zatwierdzone przez zgromadzenie wspólników spółki, to nie powinny już ulec zmianie. W porównaniu do roku 2006, w roku 2007 Money.pl zanotowała wzrost przychodów o 45 proc., a zysku EBIDTA …

Hanna LaskowskaRekordowe zyski Money.pl

Money.pl uruchomił sieć reklamy kontekstowej

Opublikowano: 24 października 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

Money.pl stworzył sieć reklamy kontekstowej. Zarządzać nią będzie nowa spółka – BUSINESSCLICK Sp.z o.o. To kolejny etap budowy grupy internetowej, która obejmie również rynki zagraniczne. Przedsięwzięcie powstało przy współpracy Wydawnictwa Handelsblatt. BUSINESSCLICK to nowoczesny system reklamy kontekstowej oraz sieć portali o profilu biznesowym. Do tej pory w Polsce przystąpili do niej (w kolejności alfabetycznej): Abc.com.pl oraz Lex.pl – serwisy Wolters …

Hanna LaskowskaMoney.pl uruchomił sieć reklamy kontekstowej